אין ספק ששתי המפלגות הגדולות בארצות הברית מציגות מועמדים שהציבור לא מתחבר אליהם, ורבים מהמצביעים תומכים באחד בהילרי קלינטון או בדונלד טראמפ כי מבחינתם הם הרע במיעוטו. אבל האם נמצא המועמד שיאחד את המדינה? זמר הרוק הכבד, אליס קופר, הודיע היום (שני) ברשת CNN כי בכוונתו להתמודד לנשיאות, ואף השיק אתר לניהול הקמפיין.


קופר הודיע כי ירוץ תחת הסיסמה "אדם מתוסבך לזמנים מסובכים", ופירט את המצע שלו כמנהיג העולם החופשי. בין הסעיפים אפשר למצוא נושאים חשובים כמו מדיניות סוציאלית של נחש בכל סיר, החלפת שטר 50 הדולרים בשטר עם תמונתו של הבדרן גראוצ'ו מארקס ואיסור על צילום סלפים (למעט ביום אחד שיוגדר כיום הסלפי הלאומי).   


בנוסף לכך, קופר לא שכח את חבריו הרוקרים, וקרא להחזיר את בריאן ג'ונסון, סולן להקת AC\DC, שפרש מהלהקה למקומו ולכבד את למי, סולנה של להקת מוטורהד, שהלך לעולמו השנה בכך שיחרטו את פניו על פסגת הר ראשמור, שם מונצחים הנשיאים הגדולים של ארצות הברית: ג'ורג' וושינגטון, תומאס ג'פרסון, אברהם לינקולן ותיאודור רוזוולט. אך כמובן שמעבר לניסיון חסר סיכוי להיבחר לנשיא, קופר ביצע מהלך עסקי ובאתר אפשר למצוא מרצ'נדייז למכירה, כגון חולצות, ספלים, כפתורים ופוסטרים וגם אופציה לרכוש דיגיטלית שיר של הזמר משנת 1972: "נבחר".

אליס קופר לנשיאות
אליס קופר לנשיאות