זעזוע חדש במערכת הבחירות המטורפת בארצות הברית. הומה אבדין, העוזרת הבכירה של המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, הודיעה היום (שני) כי בכוונתה להיפרד מבעלה, אנטוני וינר. הודעתה של  הומה באה לאחר שהתפרסם כי וינר שלח תמונות בעלת רמיזה מינית לאישה זרה, בעוד בנם המשותף של אבדין ווינר, ג'ורדן בן החמש ישן לידו.



וינר, היה בעבר חבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית והתמודד על ראשות עיריית ניו יורק. אך נאלץ לוותר גם על המושב בקונגרס וגם על ההתמודדות לאחר שנחשפו תמונות מיניות ששלח לנשים באינטרנט.



אמנם בפעמים הקודמות בחרה אבדין לסלוח לבעלה, נראה שהפעם הגיעו מים עד נפש והיא הודיעה כי בכוונתה להיפרד ממנו. "לאחר שיקולים ארוכים וכואבים, לאחר עבודה על נישואיי, הגעתי להחלטה להיפרד מבעלי", אמרה אבדין, "אנתוני ואני נמשיך לעשות את מה שטוב לבננו, שהוא האור של חיינו".



התמונה המביכה של אנתוני וינר
התמונה המביכה של אנתוני וינר



מי שלא פיספס הזדמנות לרווח פוליטי הוא המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, שהביע את תמיכתו במעשיה של אבדין, אך טען כי העובדה שקלינטון איפשרה לאדם כמו וינר קירבה לקמפיין דרך אישתו היא חסרת זהירות, ורמז להתנהלותה בפרשת המיילים.



"הומה עושה בחירה נכונה", אמר טראמפ, "אני מכיר את אנתוני וינר היטב, ועדיף לה בלעדיו. הדאגה היחידה שלי היא שקלינטון הייתה חסרת זהירות ורשלנית בכך שאיפשרה לוינר קירבה למסמכים מסווגים, מי יודע מה הוא גילה ולמי הוא חשף מה? זאת עוד דוגמא לכושר השיפוט הגרוע של קלינטון".