אחרי שבישרה לעולם ברשתות החברתיות שהיא מצפה לבייבי ראשון יומיים בלבד לפני שצעדה בשביל חופה, עכשיו אפשר כבר להכריז על נופר מור כאישה נשואה, קולולולו. יוצאת האח הגדול עלתה על שמלת כלה עם בטן הריונית של חודש שלישי ונישאה לבחיר ליבה רון ברבי חודשיים אחרי הצעת הנישואין הרומנטית שנערכה בחופשה בוונציה אחרי חצי שנה של זוגיות בלבד.

שלל מוזמנים הגיעו לאולמי לאגו בראשון לציון לשמח את החתן והכלה ולהתרשם מהבטן ההריונית של מור שכבר מתחילה להראות סימניה, ביניהם קורין גדעון ויורם זק כנציגי הפקת האח הגדול, הזמר רותם כהן, הקולגה לריאליטי ליהיא גרינר, דודו כהן מעפולה, עידן יניב, אדל בספלוב, אמירה בוזגלו, עמיר גולדברג ואחרים שנהנו מהופעה של משה פרץ.

קבלו אותם! נופר מור ורון ברבי (צילום: אביב חופי)
קבלו אותם! נופר מור ורון ברבי (צילום: אביב חופי)


בלט במיוחד עומרי בן נתן שהגיע לאולם האירועים אותו סגר לחתונה עם קסניה טרנטול, חתונה שכאמור התבטלה בסופו של דבר בעקבות הפרידה, מה עבר עליו בערב החתונה הזו? רק הוא יודע.

הכלה הטרייה שפרצה לתודעה בזכות השתתפותה באח הגדול חזרה לעונה נוספת בכניסה השנייה של הדיירים והגיעה עד לגמר כשהתחרתה מול דנית גרינברג על ליבו של אליאב אוזן. כעת היא כבר נופר ברברי ומצפה לילד ראשון. שיהיה במזל

בטן הריון מבצבצת
בטן הריון מבצבצת

שיק. דודו כהן
שיק. דודו כהן

קשה לחזור?
קשה לחזור?

רותם כהן
רותם כהן

ואו! ליהיא גרינר
ואו! ליהיא גרינר