פרשיית סרטוני העירום של עדן בן זקן שתועדה מודדת בגדי ים בחנות של נטע אלחמיסטר גרמה לרבים להיחשף לראשונה למותג שבבעלות אלחמיסטר ושותפתה נועה בני- "בננהוט". כל מי שנכנס לאתר של החנות יכול להתרשם מקולקציה מגוונת וייחודית של בגדי ים סקסיים וקטנטנים שמדגמנות אלחמיסטר ושותפה אשר מוצעים באתר של הדוגמנית המובילה במחירי ממוצע של 500 שקלים ומעלה.

בשיטוט שגרתי ברשת, שמאוד הופתענו לגלות את אותם המוצרים באתר "אלי אקספרס" הסיני הידוע במחיריו הזולים מציעים את אותן הדגמים בתמונות שהתפרסמו באתר המקורי של בננהוט בכיכובן של אלחימסטר ובני גם באתר המכירות הגדול בעולם. כצפוי, ב"אלי אקספרס" תוכלו לקנות את אותם בגדי ים בדיוק רק במחירים הרבה יותר זולים של כ-40 שקלים בממוצע. השנוי היחיד הוא שהם מוצגים תחת שם חברה אחרת אך עדיין נושאים את הפנים המוכרות של הישראליות.

זהה (צילום מסך)
זהה (צילום מסך)


נראה כי אלחימסטר שידועה גם בזירה הבינלאומית ונוהגת לשלוח בגדי ים לדוגמניות בחו"ל הגיעה עד לאתר המכירות הסיני, שם החליטו להעתיק ולתפור דגמים זהים בדיוק לאלה שמוכרת הדוגמנית הישראלית ואף להשתמש בתמונות שלה ללא אישורה. הפידבקים על המוצרים אגב מאוד משבחים, וגם התמונות שהלקוחות מעלים נראות מאוד אמינות ודומות למוצר המקורי.

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של אלחמיסטר או הסוכן שלה בעת פרסום הידיעה.


 

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on


 

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on