חשבתם שזה שהבנות קצת נרגעו לאחרונה, מביאות ילדים ומגדלות אותן בנחת אומר שהדרמות במשפחה הסתיימו? ממש לא! בחורה חדשה טוענת שהיא בילתה בסוף השבוע האחרון עם טריסטן תומפסון, בן הזוג של קלואי קרדשיאן שנמצאת בחודש התשיעי להריונה הראשון איתו. אותה גברת, לא חכמה במיוחד אפילו העלתה לאינסטגרם שלה סרטון סקס קצר אותו מחקה מאוד מהר, כך שאפילו לא נשמר בדפי הרשת.

אז למרות שהסרטון האינטימי נמחק, השניים נתפסו בשבת האחרונה בעדשת מצלמת הפפראצי כשהם נכנסים יחד למלון בניו יורק וכל זה שוב, כשבת הזוג שלו ומלכת הריאליטי כורעת ללדת. הבחורה, שקוראת לעצמה באינסטגרם "מיס סטפני" כנראה מאוד אוהבת את משפחת הטראש ואפילו מנסה להיות כמו האחות הגדולה. ב"אודות" שלה היא מתארת עצמה כ"קים קרדשיאן הבוגרת" וכיאה לאחת כזו, סקנדלים וכותרות ממש מרגשים אותה כי היא שיתפה את התמונה ממדורי הרכילות בעמוד שלה וכתבה " תנו לנו להיות מאושרים". מאז, היא המשיכה לשתף תיעודים שלה ושל תומפסון יחד, ואפילו טענה שהיא גם בהריון עד שחברת אינסטגרם החליטה לחסום לה את הפרופיל.




זו לא הפעם הראשונה שתומפסון נתפס בוגד בקרדשיאן המסכנה שכבר הייתה בעבר במערכת יחסים הרסנית עם למאר אודום (דבר שנגמר בהתמכרות חמורה לסמים וגירושים), ובאוקטובר האחרון הוא נראה מתנשק עם אותה בחורה כנראה וחברתה במועדון בוושינגטון, כשבת הזוג קרדשיאן כאמור הייתה בשליש הראשון להריונה.

בשעה האחרונה מקורב לקלואי קרדשיאן מסר לאתר הMIRROR " קלואי משתיקה את כולם ולא רוצה להקשיב לאף אחד, היא מעמידה פנים שזה לא קורה ואומרת שהיא חייבת לשים את בריאות התינוקת שלה לפני השחקים האלה. כשהיא דיברה עם האחיות שלה מוקדם יותר היא אמרה שזה בטוח אי הבנה וטריסטן יוכל להסביר הכל. אבל עם הראיות שממשיכות להגיע אף אחד לא יודע מה לעשות".

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on