אי אפשר לפספס ביממה האחרונה את הביקור של הנסיך וויליאם בארץ הקודש, כשזהו הביקור הראשון אי פעם של מישהו מבני המשפחה המלכותית. אחרי ביקורים בירושלים, אצל הנשיא וב"יד ושם" נערך טקס קבלת פנים מרשים במיוחד שנערך בבית השגריר הבריטי בישראלי דיוויד קורי. אל המאורע ההיסטורי הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה ועוד בכירים רבים אבל שם, פגש הנסיך את הטופ מודל הישראלית בר רפאלי. נראה כי הנסיך המקריח הצליח לכבוש את ליבה של האמא לשתיים במפגש ובשיח הקצר שנערך ביניהם.



5802400981001

לא עבר זמן רב עד שכותרת מחמיאה החלה להתנוסס בכל אתרי הבידור בחו"ל, כשנכתב שדוגמנית העל וחברתו לשעבר של ליאונרדו דיקפריו כינתה את וויליאם "הנסיך הנאה ביותר בעולם". עוד כתבו האתרים כי רפאלי סיפרה כי גם אחיו הראי חתיך אבל וויליאם הוא הנסיך הכי יפה בעולם. טוב, אנחנו כבר יודעים שהיא אוהבת את הגברים שלה קירחים.

בר רפאלי והנסיך ווליאם (צילום: מתוך האינסטגרם של ציפי רפאלי)
בר רפאלי והנסיך ווליאם (צילום: מתוך האינסטגרם של ציפי רפאלי)


בר וציפי רפאלי (צילום: יניר קוזין)
בר וציפי רפאלי (צילום: יניר קוזין)

לא רק רפאלי זכתה לפגוש מקרוב את הנסיך כי גם הזמר עברי לידר והנציגה שלנו בברודווי שירי מימון. מבלי לתאם מראש התייצבו למפגש ההיסטורי מימון ורפאלי בשמלות אדומות, כשרפאלי בחרה שלא במקריות בכלל בשמלה שעיצבה ויקטוריה בקהאם חברתם הטובה של הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון. עוד נכחו שונית פרג'י ותומר חמד כשהדוגמנית עשתה מחווה לגיסה של הנסיך ולבשה שמלת קולר שחורה של בית האופנה משכית, הנקראת מייגן בעקבות שמלת הקולר המפורסמת שלבשה הדוכסית מייגן מרקל לחתונתה עם הארי.

עם עברי לידר
עם עברי לידר


 

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on


(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)