קוויאר: כעסתי שלא יכולתי לראות את הקלאסיקו בטלוויזיה

קוויאר. ימשך בפת?
קוויאר. ימשך בפת? | צילום: אריאל שלום

בלם מכבי פתח תקווה שמע את השכנים צועקים בשער של מסי וסיפר ל"מארקה": צריך לכבד מנהגים של מדינות אחרות, במיוחד אחרי שקיבלו אותי יפה מהרגע הראשון"

(גודל טקסט)
 בלם מכבי פתח תקווה קרלוס קוויאר עדכן את הבלוג שלו בעיתון "מארקה" וכתב על הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה שהתקיים בערב יום הזכרון לשואה ולגבורה.

בנוסף, התייחס הספרדי לוויכוח הגדול בנוגע לאי שידור המשחקים, כנראה מבלי שידע שקיים ויכוח כזה בחברה הישראלית: "זה יום שמציינים אותו כל שנה בישראל לזכר היהודים שמתו ברדיפות במלחמת העולם השנייה על ידי הנאצים. זה יום עצוב בו זוכרים את העבר ולא משדרים תוכניות רגילות וגם לא ספורט". 


 


 

קוויאר סיפר שכיבד את האירוע: "חזרתי לימי הילדות שלי ושמעתי את השידור של המשחק ברדיו הספרדי ובין פרשנויות וגלישה ברשתות החברתיות נהניתי מהמשחק, ועכשיו כשראיתי אותו אני יודע כמה היה אינטנסיבי. כעסתי שלא יכולתי לראות את המשחק, אבל אתה צריך לכבד את המנהגים של המדינה בה אתה משחק ובמיוחד בישראל בה הרגשתי רצוי מהיום הראשון".



הרבה אנשים צעקו בגול של מסי (AFP)

 

"אני יודע שרבים ראו את המשחק", הוסיף הבלם. "כי כשליאו מסי כבש שמעתי בפתח תקווה יותר משכן אחד צועק. באיזור הזה של העולם עוקבים מאוד אחרי ריאל מדריד וברצלונה. האוהדים לא מפספסים משחק גם אם זה ברדיו". ונשאלת השאלה האם אף אחד לא סיפר לספרדי על שידורים באינטרנט?

קוויאר התייחס למצבה של קבוצתו: "אנחנו קצת תקועים בפלייאוף. אחרי שהייתה לנו עונה רגילה מצוינת בה סיימנו מקום שלישי, יש לנו קשיים לשחק כמו קודם. המשחק ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים (19:30, שידור ישיר ספורטHD1) יהיה משמעותי אם אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי ולעלות לליגה האירופית, במה שיהיה הישג גדול".



קוויאר. נהנה בישראל (אריאל שלום)

 

מזג האוויר בישראל: "כמעט כבר קיץ כאן. יש ימים שהחום עולה מעל 30 מעלות והרבה אנשים הולכים לים. האווירה בתל אביב מעוררת קינאה, זה מרחק של חצי שעה מפתח תקווה. אנחנו מנצלים את האפשרות לשבת בבית קפה, לשתות מיץ ולנצל את העובדה שיש כאן מבחר פירות גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי