פדרמן ורקנאטי יעזבו את מכבי ת"א, הוגשה הצעה לאנשי עסקים

דייויד פדרמן ואודי רקנאטי
דייויד פדרמן ואודי רקנאטי | אודי ציטיאט

רעידת אדמה בצהוב: הבעלים המרכזיים של המועדון מאסו בכישלונות האחרונים וכבר הציעו את הקבוצה למספר אנשי עסקים. השניים הכחישו

(גודל טקסט)
הספורט הישראלי בדרך לרעידת אדמה. משפחות פדרמן ורקנאטי המחזיקות כל אחת ב-29 אחוזים מהבעלות על מכבי תל אביב החליטו למכור את המועדון וכבר הציעו את חלקם למספר אנשי עסקים.

 

לדייויד פדרמן ואודי רקנאטי נמאס מהכישלונות הגדולים של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות בכל המסגרות, לקריסה התדמיתית של המועדון ומהמחאה המתפשטת בקרב הקהל ולכן החליטו לעזוב את הקבוצה.


דייויד פדרמן ושמעון מזרחי. היו


תקציב העונה הנוכחית של המועדון (2016/2017) עומד על כ-115 מיליון שקל, ובשל הכישלון ביורוליג הקבוצה עשויה לסיים את העונה בגירעון של כ-20 מיליון שקל, מה שמזרז את ההחלטה של הבעלים לעזוב.

 

בשנים האחרונות הצהובים איבדו שתי אליפויות ברציפות (לראשונה אחרי 50 שנה), ב-2015/16 לא עברו את השלב הראשון ביורוליג והעונה המשיכו בשפל עם שיא הפסדים בכל המסגרות ולא פחות מארבעה מאמנים שונים שעמדו על הקווים.

 

בעלי המניות המרכזיים בקבוצה כיום הם משפחת פדרמן ובעלת השליטה לשעבר בחברת אי.די.בי משפחת רקנאטי. כל אחד מהם מחזיק ב־29% ממניות המועדון. איש העסקים האמריקאי ריצ'רד דיץ' מחזיק ב־17.5% מהמניות, שמעון מזרחי מחזיק 14.5% מהמניות ואיש הנדל"ן האמריקאי, בן אשכנזי, מחזיק ב־10% ממניות הקבוצה.


ממשפחות פדרמן ורקנאטי נמסר: "אין בכך שמץ של אמת, זו פשוט המצאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי