בכר: נחבק ונעטוף את בוזגלו. העתיד? מה שצריך לקרות יקרה

בכר
בכר | צילום: מאיר אבן חיים

מאמן הפועל באר שבע ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת (21:00) שיוכל להבטיח לאדומים אליפות שנייה ברציפות

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת (21:00), בסופו תוכל להבטיח לעצמה אליפות שנייה ברציפות.



מאמן האדומים ברק בכר אמר לקראת המשחק: "חשוב לעשות את ההכנה המקצועית הכי טובה כמו במשחקים האחרונים. לבוא מפוקסים, להתנתק מכל המסביב ולבוא מוכנים למשחק כדי לעשות משחק טוב".

האפשרות לחגוג אליפות מול מכבי ת"א: "יותר מעניין אותנו שאנחנו עוברים ארוכה ומאתגרת בליגה ובאירופה, ואנחנו רוצים לסיים אותה בצורה הכי טובה שיש עם אליפות, ולא משנה לנו נגד מי".

מאור בוזגלו: "הוא וכולנו קיבלנו בשורה מאוד לא נעימה, אבל אנחנו נחבק ונעטוף אותו. הוא חלק מהקבוצה ואנחנו מעריכים אותו וניתן לו את מה שצריך. מה שצריך לקרות יקרה ונוציא הודעה מסודרת".




בוזגלו. הקבוצה תחבק אותו (ערן לוף)
 

עייפות בסגל: המשחק מתפתח אחרת ותנהל אחרת. יש לנו פחות זמן להתאושש שזה משמעותי. זה יותר מנטלי כי פיזית הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד עם עומס פיזי. אני מקווה שנעשה מאמץ וניקח אליפות ואם לא אז משחק הבא. עייפות זה הדבר האחרון שנשתמש בו כתירוץ:


 

איבוד האליפות: "למה לחשוב שלילי? אנחנו תמיד חיוביים. היתרון שלנו השנה הוא שאנחנו לא מסתכלים רחוק אלא מסתכלים על המשחק הקרוב. אנחנו כמו רצי מרתון, מסתכלים רק על הקילומטר הבא והמשחק הבא הוא עוד קילומטר בדרך למטרה, שהיא לעשות משחק טוב ולהוציא תוצאה טובה".

האליפות יחסית לקודמת: "קודם שניקח את האליפות ואז נתפנה לעשות את ההשוואות".


 


בכר. חושב חיובי (ערן לוף)

 

בלם האלופה שיר צדק התייחס לרצון של האוהדים לנקמה: "יש לי פה הרבה חברים שחלקם אוהדים. אנחנו יודעים מה קורה סביבנו, אבל זה לא מעסיק אותנו. יש לנו משחק קשה על הראש ונעשה את ההכנה הכי טובה שאפשר כמו שעושים כל משחק. זה מה שמאפיין אותנו. כמו שברק אמר, התפקיד שלנו זה להתעסק רק בדברים האלה".

השינויים המנטליים: "כל משחק הוא לגופו. כדורגל מורכב מעליות וירידות. הקבוצה מתייצבת והתוצאות מדברות בעד עצמן. לשמחתי אנחנו בתקופה יותר טובה".

אם ההתמקדות במיגל ויטור עוזרת לו: "אנחנו קבוצת כדורגל והמטרה של שחקנים פה סביבי היא לעזור אחד לשני להיות טובים יותר".

האוהדים שמלווים את הקבוצה, ואם הוא רוצה לזכות מולם: "מעדיף לזכות כאן עכשיו מולכם".



מוכן לחגוג כאן ועכשיו. צדק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי