פורסם לראשונה בספורט1: גלבאן חתם בהפועל ת"א, בבני יהודה זועמים

גלבאן. בלי אוהדי בני יהודה לא היית מגיע לאן שהגעתי
גלבאן. בלי אוהדי בני יהודה לא היית מגיע לאן שהגעתי | צילום: עדי אבישי

מלך שערי הזרים עוזב את השכונה למרות הצעה עם תפקיד מקצועי ויסייע לאדומים בלאומית. הקשר: "עובר למועדון גדול". הכתומים הגיבו: "הוא דחה אותנו ולא היה מחויב למקום שראה בו כסמל"

(גודל טקסט)
כפי שפורסם לראשונה בספורט1, פדרו גלבאן חתם היום (שלישי) באופן רשמי בהפועל תל אביב ויסייע לה בניסיון לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת.

 

גלבאן בן ה-31, מלך שערי הזרים בליגת העל וסגן מלך שערי בני יהודה בכל הזמנים, קיווה להישאר במדים הכתומים גם בעונה הבאה ולשחק עם הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, אולם לאחר שמו"מ ממושך התפוצץ אמש בין הצדדים, הארגנטינאי מצטרף למאמן מוטי איוניר ולשחקני הרכש אריק ינקו, דניאל גרץ ועידו אקסברד.





גלבאן,
שהחל את דרכו המקצועית בשנת 2003 בחימנסיה לה פלאטה ואמור לקבל בקרוב אזרחות ישראלית, שיחק בשתי קדנציות בקבוצה מהשכונה ובנוסף עבר במכבי פתח תקווה והפועל אשקלון. בעונה החולפת כבש שלושה שערי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה. 


גלבאן
אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לאוהדי בני יהודה ולאנשי המועדון. אני עובר ממועדון גדול למועדון גדול. בני יהודה זה הבית שלי, אבל אני צריך לחשוב על הקריירה. אני מקווה לעזור להפועל תל אביב לעלות בתום העונה לליגת העל. אני מודה לאנשים כאן שהאמינו בי ואשתדל להחזיר להם על האמון הזה".




פדרו גלבאן. מכתום לאדום (הפועל ת
פדרו גלבאן. מכתום לאדום (הפועל ת"א, אתר רשמי)


הבעלים שרון ניסנוב: "אנו שמחים לצרף את פדרו לשורות הפועל תל אביב. מדובר באחד הזרים האיכותיים ביותר בישראל ואני בטוח שהוא יעזור לנו להעפיל בתום העונה בחזרה לליגת העל".


בבני יהודה זועמים: "לא הרגיש שום מחויבות למועדון"

בבני יהודה קיבלו בזעם את הידיעה ובהודעה שפירסם המועדון נכתב: "המועדון קיבל בתדהמה את ההודעה על כך שפדרו גלבאן העדיף את ההצעה מהפועל תל אביב. אתמול ב-13:00 התקיימה פגישה בין הנהלת המועדון, פדרו גלבאן וסוכנו. במהלך הפגישה הוצע לפדרו חוזה לעונה אחת בשכר של 80 אלף דולר. פדרו וסוכנו דחו את ההצעה, בטענה שהם מחזיקים בהצעה טובה יותר מהפועל תל אביב".


"בשעות הערב המאוחרות התקיימה שיחה נוספת בין נציג הבעלים, יוסי כהן, וסוכנו של גלבאן, במהלכה שדרג כהן את ההצעה לגלבאן ל-100 אלף דולר לעונה. סוכנו של פדרו אמר שיעביר את ההצעה לגלבאן. בנוסף הובטח לגלבאן תפקיד מקצועי במועדון לאחר פרישתו, הכל במטרה שגלבאן יסיים את הקריירה שלו כשחקן בבני יהודה ולאחר מכן יתרום מהידע ומהניסיון שלו למערכת".


כ
ללא סנטימנטים?


"לצערנו מאז אותה שיחה אף גורם במועדון הכדורגל בני יהודה לא קיבל תשובה מפדרו או מסוכנו. גם במהלך הבוקר נעשו מספר ניסיונות מצד יוסי אבוקסיס, כפיר אדרי ויוסי כהן להשיג את השניים, אך ללא הצלחה. נראה שמועדון הכדורגל בני יהודה ואוהדיו ראו את פדרו גלבאן "כסמל" של המועדון, אך גלבאן לא הרגיש שום מחויבות, אפילו לא מינימלית למועדון בו שיחק כל כך הרבה שנים". 


"צר לנו על הבחירה של פדרו גלבאן לקטוע את המשא ומתן ולחתום במועדון אחר. נמשיך ונעשה הכל כדי להביא את המועדון המפואר הזה למקומות בהם הוא צריך להיות. מאחלים לפדרו גלבאן בהצלחה בדרכו החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי