נבן ספאחיה: אם ג'קסון ימשיך בקצב הזה הוא יעבור ל-NBA

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהגארד שכיכב ב-71:88 על באמברג: "היה לנו רבע 4 מעולה בלי איבודי כדור". ה-MVP של המשחק הוסיף: "אני קטן אז אני חייב להצליח מהשלוש". רול: "מרגיש נהדר כאן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החלה הערב (חמישי) את קמפיין היורוליג עם ניצחון על באמברג 71:88 בגרמניה, כשפייר ג'קסון כיכב עם 27 נקודות, 5 אסיסטים ו-100 אחוזים מחוץ לקשת (5 מ-5), ומאמנו נבן סאפחיה לא יכול היה שלא להגניב חיוך על שפתיו.

נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני חושב שעשינו עבודה טובה ברבע הרביעי. ברבע השלישי לא שיחקנו טוב כי איבדנו כדורים. אני מכיר את ג'קסון טוב מאוד, לקח לי זמן לשכנע אותו להגיע אלינו, אם הוא ימשיך בקצב הזה הוא יעבור ל-NBA. הרבע האחרון שלו היה מדהים. לא צריך להתרגש יותר מדי כי זה רק המשחק הראשון שלנו ביורוליג".

"בשבילנו, במיוחד עם 12 שחקנים חדשים, להתחיל עם ניצחון את היורוליג זה נהדר", הוסיף ספאחיה. "היה משחק קשה בשבילנו. איבדנו כדורים ברבע השלישי ולא אהבתי את זה. ברבע האחרון לא איבדנו בכלל כדורים ושיחקנו טוב. כל הקבוצה עשתה הגנה טובה. אני אדבר עם השחקנים על הבעיות שלנו. אני לא חושב על המשחק הבא ביורוליג, כי יש לנו משחק בליגה וכרגע אני מתמקד בו".


ג'קסון. מחמאות מהמאמן אחרי משחק כמעט מושלם (אתר היורוליג)

ה-MVP של המשחק, פייר ג'קסון סיפר: "יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, עשינו עבודה טובה ביחד כי עשינו מה שהמאמן אמר לנו. אני קטן אז אני חייב להצליח מהשלוש. אני קלעי, אני עושה את זה כל החיים שלי. אני מקווה לספק הופעה כזו כל משחק. המאמן והשחקנים נותנים לי בטחון, ואני מודה על כך. אני אף פעם לא מסתכל על הסטטיסטיקה, כל עוד אנחנו מנצחים אז זה לא מפריע. אנחנו מתאמנים כבר חודש וחצי ואנו סוגרים את הפערים".

מייקל רול הוסיף: "חשבתי שנאבקנו במהלך שלושת הרבעים, התאמנו את עצמנו לוכנית המשחק. ברבע הרביעי לא קרה משהו מיוחד, היה לנו קרב קשה מולם. באמברג היא קבוצה טובה. אני חושב שהייתה לנו הופעה טובה. זה רק המשחק הראשון, אנחנו שמחים על הניצחון הראשון ונמשיך לעבוד קשה. ייקח לנו זמן כדי להתחבר. אני מרגיש נהדר כאן, כולם עוזרים לכולם".

פייר ג'קסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי