צפו בתקציר: ארסנל הביסה 2:5 את אברטון בחוץ

נאצ'ו מונריאל מול ניקולה ולאסיץ'
נאצ'ו מונריאל מול ניקולה ולאסיץ' | AFP

התותחנים שבו מפיגור בזכות שערים של מונריאל (40), אוזיל (53), לקאזט (74), ראמזי (90) וסאנצ'ס (90+5). הפסד חמישי בשבעת המחזורים האחרונים לקומאן. רוני כבש שער 15 בקריירה מול הקבוצה הלונדונית

(גודל טקסט)

ארסנל שבה היום (ראשון) למסלול הניצחונות בליגה האנגלית כשחזרה מפיגור והביסה בגודיסון פארק 2:5 את אברטון במשחק במסגרת המחזור התשיעי.

התותחנים, שהפסידו במחזור האחרון לווטפורד (2:1), נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-12 מרגליו של וויין רוני. החלוץ האנגלי הוותיק כבש את שערו ה-15 בקריירה מול התותחנים מזווית דומה לשערו הראשון מלפני 15 שנה, אז בתור שחקן צעיר במדים של הטופיז.

ארסנל לא הורידה את הראש ובדקה ה-40 המגן הספרדי נאצ'ו מונריאל עט ראשון על כדור חוזר בתוך הרחבה והבקיע את השוויון. שמונה דקות מפתיחת החצי השני הגיע המהפך כשמסוט אוזיל כבש עם הראש. זה היה שער הנגיחה ה-23 של הקבוצה הלונדונית מאז תחילת עונת 2016/17, ארבעה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה האנגלית.

מכאן החלה ההתפרקות של הטופיז. אידריסה גווייה הסנגלי הורחק בדקה ה-68 אחרי כניסה חזקה בגרניט ג'אקה (כרטיס אדום רביעי שנשלף בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות) ושש דקות לאחר מכן אוזיל בישל לאלכסנדר לקאזט את השלישי. בדקה ה-77 הגיע עוד רגע משמח מבחינת האורחים כשג'ק ווילשייר עלה להופעת בכורה העונה בליגה. בתוספת הזמן נכבשו שלושה שערים – ארון ראמזי (90) ואלכסיס סאנצ'ס (90+4) הבטיחו את הניצחון, כשבתווך עומאר ניאסה הסנגלי צימק אחרי טעות קשה של פטר צ'ך.

אברטון כבר סופרת חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות והפסד חמישי בשבעת המחזורים האחרונים בפרמייר-ליג, ונראה שגורלו של המאמן ההולנדי רונאלד קומאן נחרץ.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי