נעים בהומור למנור סולומון: השחקנים שלי שמרו עליך

מנור סולומון
מנור סולומון | לירון מולדובן

מאמן אשקלון ליהלום של מכבי פ"ת לאחר ה-3:1: "לא רצינו להרוס את המכירה לאירופה". מימר שוחח עם הסוכנת של ניניס המאוכזב. מחמאות למאמן: "אסיפות וידאו ברמה הגבוהה ביותר, מזכיר את בן שמעון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
שמחה גדולה הייתה אמש (ראשון) במכבי פתח תקווה לאחר ה-1:3 בחוץ על הפועל אשקלון. בקבוצה דיברו במהלך כל השבוע על הצורך לצאת עם שלוש הנקודות ללא קשר ליכולת, ואכן למרות שלא הרשימו, ידעו המלאבסים לנצל אחוז מקסימלי מהמצבים אליהם הגיעו.


"בשבוע שעבר יצאנו עם המחמאות והצגנו כדורגל טוב בלי שלוש נקודות, אז סוף סוף היוצרות התהפכו", אמרו במועדון. גם אבי לוזון ביקש מהשחקנים לפני המשחק: "לא חשובה היום הדרך. חשוב שתצאו עם שלוש הנקודות". גם המאמן שרון מימר אמר לשחקנים: "הראתם לי מה אתם יכולים לעשות. אתם בבעיה, כי אני יודע מה אתם שווים ואם לא עשיתם את זה, אז כנראה שלא רציתם מספיק".




מנור סולומון אמנם לא כבש אך בקבוצה פרגנו לקשר על היכולת שעל פי דיווחים שפורסמו אמש בתקשורת האנגלית, מבוקש על ידי ליברפול. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, סקאוט של הקבוצה האנגלית צפה בו במשחק הנבחרת הצעירה מול אירלנד. גם מאמן הפועל אשקלון יובל נעים, ניגש לשחקן הצעיר בסיום המשחק ואמר לו בהומור: "השחקנים שלי שמרו עלייך כדי לא להרוס לך את המכירה העתידית".


שלומי ארבייטמן שקיבל את הקרדיט בהרכב לראשונה מאז הגיע לקבוצה, פרע את השטרות עם שער כאשר בקבוצה יצאו מרוצים שגם החלוץ השני יובל אבידור כבש וגם לידור כהן זכה למחמאות גדולות על שני שערים ושני בישולים בתוך שני משחקים. חבריו של כהן סיפרו שהקשר עבד בשבועיים האחרונים לאחר האימונים על בעיטות חופשיות ואמש הגיעה גם התוצרת.


מנור סולומון. שחקני אשקלון לא רצו להרוס את המכירה לאירופה (לירון מולדובן)
מנור סולומון. שחקני אשקלון לא רצו להרוס את המכירה לאירופה (לירון מולדובן)


המאמן שרון מימר, שרושם כבר שבע נקודות מתוך 12 אפשריות זכה למחמאות רבות מהשחקנים שפרגנו: "הדבר הכי בולט אצל שרון זה שהוא מקרין המון שקט. מעבר לזה, יש לו אסיפות וידאו ברמה הגבוהה ביותר. הוא מאוד מזכיר את רן בן שמעון בתחילת הקדנציה שלו. פשוט מדהים מה שהוא עושה ללידור כהן".


ולצד המרוצים יש את המאוכזבים: סוטיריס ניניס, שלא היה בסגל נראה מאוכזב מאוד באיזור חדרי ולחבריו אמר: "אין לי הסבר למה אני לא משחק". בסיום המשחק, הסוכנת של היווני, ויקי ואקנין שוחחה במשך כעשר דקות עם המאמן שרון מימר. בפתח תקווה עדיין לא מדברים על שחרורו של ניניס, כאשר המאמן שרון מימר הבהיר כי ברגע שניניס יראה שינוי בגישה, הוא יחזור לשחק. בכל אופן, בשל העובדה ששיחק כבר בשתי קבוצות העונה, ניניס לא יכול לעבור לקבוצה אחרת, ואם בפתח תקווה לא ירצו בשחקן, הם ייאלצו להקפיאו ולהמשיך לשלם לו שכר. ניניס ימריא הלילה לבלגיה לסגור עניינים אחרונים בבלגיה, בה שיחק, ויחזור לאימונים ביום שלישי, כאשר הקבוצה עצמה תזכה ליומיים חופש, מלבד המחליפים.


יניב בריק. צפוי להיות כשיר (לירון מולדובן)
יניב בריק. צפוי להיות כשיר (לירון מולדובן)


לאחר הרחקתו של עידן אהדנני אמש, למימר ישנה בעיית בלמים לקראת המשחק הבא מול בני יהודה: עומר דנינו כזכור פצוע ברצועות הקרסול ויחזור בעוד כחודש וחצי לפחות, כאשר גם תומאש סיבוק שחזר להתאמן, עדיין בספק ובקבוצה ינסו להכשירו. אם הצ'כי לא יהיה כשיר, עוביידה חטאב צפוי לפתוח.


יניב בריק, שנפגע בראשו במהלך המשחק והוחלף, סבל מסחרחורות ופונה בסיום לבית החולים השרון לסדרה של בדיקות וגם נחבש עם תפרים. בריק, שעבר גם בדיקת CTלשלול פגיעה בראש, צפוי להיות כשיר לשבת.


לידור כהן, המצטיין עם שער ושני בישולים סיכם: "פתחנו את המשחק לא טוב. קרה לנו העונה שאנחנו אלו שפתחו טוב וקיבלו גול, ואני שמח שהפעם זה קרה הפוך. באנו לפה וידענו שרק שלוש נקודות באות בחשבון. אני שמח שזה קרה, כי זה היה משחק חשוב מאוד כדי שהליגה לא תברח לנו. אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה, אבל אמרתי לפני שהנקודות הכי חשובות. ראינו את התוצאות של אתמול והבנו שאנחנו חייבים לצמצם את הפער. באמצע המשחק ראיתי כבר את הסרט של שבוע שעבר, שאנחנו מובילים בשני שערים ומאבדים את זה. השבוע אילן בכר עבד איתנו על הצד המנטלי, שגם שמקבלים גול צריך להמשיך הלאה. אני שמח שהתעשתנו והמשכנו הלאה. על השינוי שחל בי? שרון יותר מאמין בי וסומך עליי ואני שמח שהוא נותן לי את המושכות להוביל את הקבוצה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי