שלומי דורה: "לא אמרתי על סטנצ'יו שהכל חרטא"

שלומי דורה
שלומי דורה | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, סטנצ'יו רתח בעקבות ההפסד לרעננה ובחר לסיים את דרכו של המאמן, שהחזיר את הקבוצה לליגת העל. דורה הגיב בראיון ל-103FM: "הצחיק אותי קצת שפיטרו אותי, דניאל לא איש מקצוע"

(גודל טקסט)
סערה בהפועל עכו לאחר ההפסד הביתי 0:2 להפועל רעננה. כפי שפורסם אתמול בספורט1, המנהל המקצועי, דניאל סטנצ'יו, הודיע היום (שני) לשלומי דורה על סיום דרכו בקבוצה אחרי פגישה בין השניים הבוקר. המנהל המקצועי זעם על יכולת הקבוצה במשחקים האחרונים ובמיוחד במשחק ההפסד מול רעננה (2:0) ובחר לזעזע את המערכת. בין דורה לסטנצ'יו שררו חילוקי דעות משמעותיים בשבועות האחרונים והתוצאות הרעות הובילו לפרידה בין הצדדים.


בהודעה הרשמית של הפועל עכו נכתב: "לאור התוצאות המאכזבות ולאחר פגישה שהתקיימה הבוקר בין הנהלת המועדון לבין דורה, החליטה הנהלת המועדון לסיים את עבודתו של שלומי. אנו רוצים להודות לו על עבודתו המסורה ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך". כזכור, דורה הוביל את הקבוצה אשתקד לליגת העל, אך בעקבות ההפסד לרעננה ירדה הקבוצה למקום האחרון עם שלוש נקודות (הקבוצה פתחה את העונה במינוס שתיים).

 
 


במקביל, בעכו כבר החלו לגשש אצל מספר מאמנים שצפויים להחליף את דורה והמועמד העיקרי הוא אלי כהן. האחרון אימן בתחילת העונה שעברה בהפועל חיפה ופוטר באמצע בעונה וגם הספיק לאמן גם בהפועל כפר סבא ואיתה לא סיים את העונה. כהן הדריך בעבר בהצלחה את עכו. 


גם קובי רפואה עלה כמועמד לאימון הקבוצה, אך הערכה כי לא יסכים להגיע לעכו. בכל המקרה המאמן החדש יהיה זה שיעמוד מחר על הקווים במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ובמקביל, אימון הקבוצה שהיה אמור להיערך בבוקר נדחה לצהריים. דורה הצטרף לגיא לוי, דודו אברהם, אלי כהן (השריף), שרון מימר, ז'אירו סבירסקי ורפואה, שכבר פוטרו את התפטרו העונה. 



עשוי לשלם את המחיר במהרה. דורה (דני מרון)


דורה
אף עלה לדבר אחה"צ ב-103FM ומסר את גרסתו: "חגי משולם (מנכ"ל המועדון) ודניאל סטנצ'יו קראו לי בבוקר ואמרו שלאור התוצאות האחרונות והיכולת הקבוצה צריכה זעזוע. זה הצחיק אותי קצת. אני לא יודע סיבה אחרת והייתי די מופתע. אחרי זה ניסו להגיד לי איבדת את חדר ההלבשה. לא הרגשתי את זה מגיע כי זאת קבוצה חדשה וגם כשפתחנו טוב לא הסתנוורתי וידעתי שזאת קבוצה בבתוליה ובחיתוליה. אחרי הניצחון על מכבי חיפה אנשים במערכת התחילו להתבלבל".


על דניאל סטנצ'יו: "יש לו את היועצים שלו ואנחנו מדברים באופן כללי. רוב השיחות איתו לא על כדורגל. הוא לא התערב יותר מדי ולא אמר לי תעשה ככה וככה. לדעתי הוא לא איש מקצוע וזה גם לא הסטטוס שלו. הוא לא איש מקצועי אלא בעל זכויות הניהול מטעם העיריה, מדברים איתו על מבנה המועדון. לא היה בינינו מתח ועד אתמול ברבע לשתיים עוד תכננתי איתו את השבוע הקרוב עד לפרטים הקטנים. הכל טוב ויפה עד שבערב קראו לי לפגישה, הייתי באירוע אז דחינו לבוקר. לא היו לי שיחות איתו על הרכבים וכאלה".


על הדומיננטיות של דודו דהאן במועדון: "הוא לא התערב לי בהרכב. הוא מקורב לבעלים והוא איש כדורגל אז היו לנו שיחות. לא יודע מי עשה לי את הפוטש הזה. יש עמותה שמרכיבה את המועדון וזה לא הרומני. יכול להיות שהם החליטו".


הסגל: "היו משחקים שהיינו יכולים להשיג יותר אבל תסתכל על עכו שהיא היחידה שהחליפה סגל שלם ואני חושב שהיה צריך לתת לו לרוץ לפחות עד ינואר".


סטנצ'יו
סטנצ'יו. לא איש מקצוע הפועל עכו)


על הראיון בו אמר שסטנצ'יו עושה פוזות: "לא אמרתי שהכל חרטא. שאלו מה אני יכול להגיד עליו ואמרתי שרוב העבודה שלו זה מסביב ולבוא לשפר את המועדון מבחינה יצוגית, תנאים לשחקנים והשתמשתי במילים כל הפוזות האלה".


פיצויים: "הם אמרו במפורש שאם לא אסכים לפיצוי שמוצע לי הם יעמדו בכל תנאי החוזה. אני יכול להגיד שבינתיים לא הייתי גרוע כמו שכולם חושבים וזאת לא קבוצה שהיא בשר התותחים של הליגה. רעננה פעמיים עברו את החצי ואם אני מנתח מקצועית היינו יכולים לנצח 0:3 ואף אחד לא היה מדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי