שתי קבוצות מספרד מתעניינות בקואנקה ועשויות להיכנס למו"מ מיידי

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

הקשר הספרדי אמר לחבריו: "לא אוותר להפועל באר שבע על שקל". וגם: המסירות של בן שהר, הסקאוטינג של אלונה ואנחת הרווחה של בכר מהסנסציה שנמנעה מול אחי נצרת. כל הפרטים מהדרמה בעילוט

(גודל טקסט)

קפיצות הניצחון של ברק בכר בסיום המשחק אמש (שבת) בעילוט העידו יותר מכל אמירה שנונה על המאמץ שהשקיעה הפועל באר שבע בדרך לשלב הבא בגביע המדינה. כהרגלה באר שבע פתחה רע, נתנה פור לאחי שצעדה ביתרון, ואז בכר ביצע שינויים בהרכב, נצרת התעייפה, ספגה צמד מהיר, והסנסציה קיפלה את הזנב בדרך ל-2:1. לא כל יום בני מוסמוס. להגרלת שמינית הגמר יתייצב אסי רחמים, מנכ"ל המועדון.

לעובדה שחלום הדאבל של בכר ואלונה לא התנפץ תרם בעיקר בן שהר, כובש שער הניצחון שהיה מעורב גם בשער השוויון. את שתי הפעולות ששינו את המשחק ומנעו מבוכה גדולה אצל האדומים ביצע שהר בתוך 12 דקות, לאחר שעלה מהספסל. בקבוצה חלקו מחמאות לחלוץ על כך שהחליט לעמוד לרשות הקבוצה למרות שטרם החלים מפציעתו בכף הרגל, כשהוא מתעלם מהמלצת האורתופד שבדק אותו לנוח מפעילות למשך מספר שבועות.

שהר אמור היה להיות מחוץ לסגל, ויש המסבירים את הסכמתו לקחת חלק בסיוט בעילוט במצוקת החלוצים שנגרמה בשל פציעתו של טוני וואקמה. עם או בלי כדורים לשיכוך כאבים, שהר שבר בצורת של ארבעה משחקים וסיפק לסביבתו הקרובה כדור הרגעה.

באר שבע התכוננה למשחק בשיא הרצינות ונתנה רספקט למארחת. השחקנים שהו מיום שישי ועד סמוך לשעת המשחק בבית מלון בטבריה, ועוד קודם לכן נצפתה הבעלים אלונה ברקת באחד ממשחקיה של היריבה.

גיא מלמד חוגג עם החברים (ערן לוף)
גיא מלמד חוגג עם החברים (ערן לוף)

כובש שער השוויון, גיא מלמד, הסתגל לפני כל חבריו לתנאים במגרש, פועל יוצא של מסעותיו בליגה הלאומית. "כבר שיחקתי במגרשים יותר גרועים", אמר בוגר האולפנה של הלוזונים. על התאקלמותו הלא פשוטה יחסית, הוא אמר: "חזרתי מפציעה ארוכה בשרירי הבטן, לראשונה בקריירה חוויתי פציעה כזאת, אבל זה חלק מהחיים של שחקן כדורגל. עבדתי קשה כדי להגשים את החלום לשחק בקבוצה גדולה, והיה חבל לי שבהתחלה לא יכולתי להראות לאוהדים ולקבוצה למה אני מסוגל. לשמחתי הפציעה ותקופת ההחלמה מאחוריי. אני חושב שיצאתי מחוזק מזה".

עד שטוני וואקמה יחזור לעניינים, ועל רקע הדיווחים שלפיהם חלוץ חדש בדרך לטרנר, מלמד ינסה להיות האיש למשימות מיוחדות.. "אלה דיבורים לגיטימיים בקבוצה כזאת, ומה שנותר לי לעשות זה להתרכז בעצמי ובאיך להיות יותר טוב".

איסק קואנקה. לא יוותר על שקל (דני מרון)
איסק קואנקה. לא יוותר על שקל (דני מרון)

ובמעבר חד: עדיין לא הושגה התקדמות משמעותית במו"מ הכספי עם איסק קואנקה בנוגע לפרידה ההדדית בין הצדדים. הקשר הספרדי, שגם אתמול לא היה בסגל, כנראה מקשיח עמדות. בחתונתו של עומר אצילי, חברו מימי גראנדה הלא כל-כך עליזים, שמעו את השחקן אומר לחבריו "אני לא מתכוון לוותר להם על שקל".

בתוך כך, שתי קבוצות מהליגה השנייה בספרד מתעניינות בקוואנקה, ועשויות להיכנס למו"מ בנוגע לצירופו המיידי. התקדמות העסקה מותנית בהשתתפותה של באר שבע בחלק ממימון שכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי