בכר: נצטרך לייצר גישה טובה גם מול אצטדיון לא מלא

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן הפועל באר שבע ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו (20:30, ספורט4), בו תרצה הקבוצה לפתוח פער מהצמרת. אוחיון: "משתדל להביא את הגישה הנכונה כדי להיות הכי טוב בכל רגע נתון"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו נגד הפועל חיפה, הפועל באר שבע תתמודד בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל עכו בחוץ בתקווה להלחיץ מעט את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, שתשחקנה בימים ראשון ושני.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס מאמן האלופה ברק בכר ליריבה: "בשנה שעברה הם היו בליגה הלאומית. לפני שנתיים הפסדנו שם, אבל לקחנו אליפות היסטורית ככה שאנחנו זוכרים את המשחק הזה. צריכים לייצר גישה טובה באווירה פחות טובה למרות שהמגרש לא יהיה מלא. בגלל זה אנחנו צריכים להביא את אותה גישה שהבאנו בטרנר מול הפועל חיפה, למרות שזה היה מול אצטדיון מלא".

הלו"ז העמוס: "חושבים רק על המשחק הבא. כמובן שיש לנו שבוע של שלושה משחקים, אבל מה שמעניין זה רק המשחק בשבת. ברור לנו שזאת קבוצה שרק החליפה מאמן ולא יהיה קל, אאבל צריכים לדעת להתמודד פיזיולוגית ומנטלית. לייצר אנרגיות ומשחק טוב".


בכר. יודע שזה לא יהיה דומה לטרנר (הפועל ב"ש, רשמי)

יחס השערים: "לדעתי זאת שאלה מזלזלת. צריך לבוא לכבד את הקבוצה היריבה ולנצח, לא מסתכלים על הפרש שערים, בטח לא עכשיו".

אמיר חלאיילה: "עושים מה שנראה לנו נכון לגבי כל שחקן וזה מה שהחלטנו"

מתן אוחיון שישב לצד בכר נשאל על יכולנו וענה: "אני כבר לא ילד, יש לי ניסיון בכדורגל ואני יודע מה הגישה שצריך להביא, להתאמן כמו שצריך כדי שברגע שאעלה למגרש אני אהיה הכי טוב שאני יכול ברגע נתון. בצוות תמיד מעריכים אותי וזאת הזדמנות להגיד תודה לקהל ולכולם על הפרגון. נקווה שתהיה המשכיות".


אוחיון. משתדל לנצל הזדמנויות (דני מרון)


מעמדו ועתידו בקבוצה: "לא הגעתי לכאן בעמדה הזאת. תמיד כשהייתה לי אופציה להיכנס ולהוכיח את עצמי, חיכיתי לה כדי לנצל אותה. מאוד טוב לי ולמשפחה בבאר שבע ומאוד אוהב את המועדון. הכדורגל הוא דבר דינמי, אבל בכל מקום אליו אני מגיע, אני רוצה לתקוע יתד. הולך לי יפה בבאר שבע ואני מקווה שתהיה המשכיות ושיהיה לי מקום מרכזי יותר בקבוצה"

מכבי תל אביב: "לא מסתכלים על קבוצות אחרות, רק על עצמנו. מנסים להשתפר ממש למשחק. הליגה עוד ארוכה ויהיה קשה, אבל מסתכלים רק על עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי