זידאן שוב תחת מתקפה, נחשפה הדרישה של רונאלדו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

ריאל חזרה לנצח עם 0:1 יקר על לגאנס, אבל בספרד רותחים על היכולת: "שער בודד ומשחק גרוע". וראן הסביר: "הניצחון הזה יעניק לנו שקט נפשי". בספרד טוענים כי CR7 מעוניין ב-40 מיליון יורו לעונה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי תקופה ארוכה, זינדין זידאן זכה לקצת נחת בזכות ה-0:1 של ריאל מדריד על לגאנס אמש (חמישי), במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך הספרדי. מרקו אסנסיו הכריע את המפגש עם שער בדקה ה-89, שעשוי לשנות את הגורל של הבלאנקוס. למרות העובדה שזידאן בחר בהרכב השני הצעיר ביותר מאז שתפס את המושכות, הפרשנים לא ריחמו על הצרפתי: "רק שער בודד, במשחק גרוע. זידאן מאמין שריאל מדריד ב' תעשה את העבודה בגביע, מעניין כמה רחוק הוא יוכל להגיע איתה", טענו ב'מארקה'. 'אס' היה הרבה יותר נחרץ: "גולאסו ושום דבר".


ומה לגבי השחקנים? גם הם ספגו ביקורת. בורחה מיוראל ("לא הגיע להזדמנות אחת"), מתיו קובצ'י'ץ' ("לאן הוא נעלם"), איסקו ("שתי פעולות חיוביות בלבד במשחק אחד שלם") ודני סבאיוס ("פספס עוד הזדמנות להשאיר חותם"), היו במוקד. ועדיין, זידאן שמר על אופטימיות: "שיחקנו בצורה טובה, והשגנו תוצאה טובה. היה לנו קשה, אבל במחצית השנייה השתפרנו. אהבתי את הגישה שלנו בהגנה. אני מקווה שהמשחק הזה יביא לשינוי". המאמן גם חשף כי סבאיוס נפגע ולכן הוחלף בדקה ה-65.



גיבור הערב, אסנסיו, סיפר בסיום אחרי ששבר בצורת בת 14 משחקים (69 ימים): "לפעמים דברים מסתדרים, ולפעמים פחות. רצינו לנצח, וחשוב שנמשיך לעבודה קשה. השערים נכנסים הרבה יותר בקלות שהמשחק שוטף". רפאל וראן, ששימש לראשונה כקפטן, הוסיף: "שיחקנו פחות מטוב מאשר המשחק מול ויאריאל, אבל הניצחון הזה יעניק לנו שקט נפשי. הדברים העונה לא עובדים לנו".


לוקאס ואסקס סיכם: "היינו חייבים לשנות את הדינמיקה. לא הגיוני שלא ננצח בשלושה משחקים רצופים, הגביע הוא תואר שחסר לנו". בינתיים, בספרד גורסים כי הבלאנקוס מסרבים להעלות את שכרו של כריסטיאנו רונאלדו ל-40 מיליון יורו לעונה, כפי שהכוכב דורש, מהלך שעשוי לסלול את דרכו מחוץ לסגל בסיום העונה. ריאל מעוניינת להאריך את ההתקשרות, אבל בסכום נמוך ממה שהפורטוגלי מעוניין בשל גילו המבוגר.


#LaPortada ‘Asensio acerca las semis' #CopaDelReypic.twitter.com/x2xrExjPhN

— MARCA (@marca) January 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי