בסלובקיה מתלהבים: שער אדיר לאריק סאבו. צפו בתקציר

אריק סאבו חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים
אריק סאבו חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

השער של קשר בית"ר ירושלים ב-1:3 המרשים על מכבי חיפה הפך לוויראלי. בבירה חוגגים: "טוב לנו שלא סופרים אותנו ומדברים על ב"ש ומכבי ת"א". בן זקן: "מגיע לכולם קרדיט"

(גודל טקסט)
התקשורת הסלובקית התלהבה מהשער של אריק סאבו בשבת בניצחון בית"ר ירושלים 1:3 על מכבי חיפה. הווידאו בו השחקן הבקיע את השער הפך ויראלי בסלובקיה ובאתרים השונים מראים אותו בכותרות הראשיות. האתר "ספורטינק" יצא עם כותרת: "סאבו הבקיע שער גדול בליגה הישראלית".


השער של סאבו עשוי לעזור לו אצל מאמן הנבחרת יאן קוזאק שבונה את הסגל לקראת ליגת האומות שמשחקיה יחלו בספטמבר. הסלובקים הוגרלו עם אוקראינה וצ'כיה. קשר בית"ר שיחק לאחרונה עם הנבחרת בנובמבר בהפסד 2:1 לאוקראינה.




ובינתיים בבית"ר אין יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון שכן כבר ביום שלישי תתמודד הקבוצה ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל כפר סבא. לפני שריקת הפתיחה, דווקא היה חשש מהמשחק בעקבות כל האירועים השליליים שקרו במהלך השבוע שעבר: ההפסד למכבי נתניה, העונש בבית הדין ומחאות האוהדים באימון המסכם ביום שישי.



⚽️ https://t.co/Xng187hgg2

— peter (@pitrs21) February 4, 2018


בסופו של דבר הצליחו השחקנים לנטרל את כל רעשי הרקע ובית"ר טיפסה עד המקום השני, נקודה אחת בלבד מהאלופה הפועל באר שבע, שתתארח הערב בקרב הגדולות, אצל מכבי תל אביב. "מה שקורה כאן העונה הוא בגדר נס", אמרו בבית"ר בסיום המשחק, "קורים כאן כל כך הרבה אירועים מסביב לקבוצה, ומגיע לשחקנים האלה המון קרדיט על איך שהקבוצה נראית. טוב לנו מאוד שלא סופרים אותנו ומדברים רק על באר שבע ומכבי ת"א. זאת עונה שהכול יכול לקרות בה ואנחנו רק רוצים שזה ימשך ככה עד הסוף".


בית"ר חסרה אמש את חן עזרא המורחק וגם את מרסל הייסטר, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובמועדון העדיפו שלא לסכנו בפציעה חמורה עוד יותר. אליהם צריך להוסיף כמובן את יוסי בניון, ציון צמח ופול אדגר שעזבו בסיום חלון ההעברות ומצאו להם קבוצות חדשות. לעומת זאת, הביעו בקבוצה שביעות רצון גדולה מאוד מהצרפתי אנטואן קונטה, שנראה מצוין בשני צידי המגרש וגם מאריק סאבו שהבקיע את אחד משערי העונה. מעל כולם בלט איתי שכטר, שסיים עם שער ובישול והיה דומיננטי מאוד גם בפן המנהיגות על הדשא.



לא סופרים אותם? שחקני בית"ר (דני מרון) 


"זה באמת היה גול מרשים", אמר בני בן זקן, בהתייחסות לשער שכבש הקשר הסלובקי אריק סאבו. "הוא עבד מאוד מאוד קשה ומדויק ואני מאמין שכשאתה עובד ככה, יש לזה תוצאות". בן זקן נשאל כל הבלגן סביב המועדון והשיב: "אני מאמן כדורגל, אני מגיע לאימון, עושה את האימון והולך הביתה. לקחתי על עצמי משימה, לעבוד בריכוז ולהתעלם מהרעשים. נכון שכל הרעשים מסביב, נמצאים וקיימים, ואנחנו חשופים אליהם בסופו של דבר, משתדלים להזיז אותם. אנחנו קבוצה, לכולם מגיע קרדיט, בסוף זה משחק של שחקנים. אנחנו עוזרים להם במהלך כל השבוע, להיות מפוקסים ומתעסקים איתם אך ורק בכדורגל וזה לא פשוט בסיטואציה שנוצרה", הוסיף המאמן.


"אני לא חושב שזה היה קל. כל משחק הוא קשה, במיוחד אחרי התקופה שעברנו", אמר מיקי סירושטיין. "שמח שהבקענו ולקחנו שלוש נקודות ואני חושב שהיה משחק טוב להגנה, אז אני בכלל שמח. בני הכין אותנו מצוין, היינו מאוד טקטיים על המגרש ואני חושב שזה עבד לטובה". "אני מסכים שמשחק ההגנה שלנו קצת פחות טוב, כי העובדה היא שאנחנו סופגים הרבה. אני חושב שהסגנון של בית"ר ירושלים, הוא התקפי מאוד ולפעמים אנחנו משלמים על זה", הוסיף הבלם שתפס מקום של קבע בהרכב. החטאת פנדל של איתי שכטר בדקות הפתיחה ופיגור אליו נקלעה הקבוצה בחצי הראשון, ידעו השחקנים של בן זקן, להשוות על סף הירידה למחצית ולהפוך את התוצאה בחצי השני.


התמוגג מהביצוע של סאבו. בן זקן (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי