צפו בתקציר: 0:1 לסכנין על מכבי חיפה, תצוגה אדירה לקנדיל

אזולאי
אזולאי | ערן לוף

הירוקים שוב כשלו בניסיונם לייצר רצף ניצחונות ובאופן רשמי לא יהיו בפלייאוף העליון. כרגע: העונה הגרועה של חיפה מאז עונת 87-88. אזולאי סידר לבנין ניצחון בכורה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מאוד רצו לייצר הערב (שבת) רצף של שני ניצחונות לראשונה העונה, אך כשלו לעשות זאת ונחלו הפסד נוסף בעונה הרעה שעוברת עליהם, 1:0 לבני סכנין. כעת, ניתן להגיד באופן רשמי: מכבי חיפה לא תהיה בפלייאוף העליון ואם לא יחול שינוי ביכולת, אז הירוקים, שמדורגים במקום העשירי ירשמו את עונתם הגרועה ביותר מאז עונת 1987-1988, אז סיימו במקום התשיעי.


הקבוצה של פרד רוטן כלל לא הייתה קיימת ונכנעה לשער נגיחה של האקס שלומי אזולאי במחצית הראשונה ואם לאחר הניצחון המרשים במחזור הקודם על עירוני קריית שמונה, אצל הירוקים פנטזו על התקדמות בטבלה, מישהו בכרמל צריך להתעורר ומהר, כי הירוקים קרובים יותר לקו האדום.





פרד רוטן. לא הצליח להמשיך את המומנטום (ערן לוף)


עבור טל בנין, היה זה ניצחון בכורה במשחקו החמישי ואם בשבוע שעבר מול מכבי נתניה, הוא נזקק להרבה מזל, הערב כבר קבוצתו היא זאת שהכתיבה את הקצב, לפחות במחצית הראשונה. אומנם במחצית השנייה, כמעט ולא הגיעה לשערו של עומרי גלזר, מה שחשוב מבחינתה הוא הניצחון, שהרחיק אותה משמעותית מאיזור התחתית. טל בנין חייב מניות רבות מהניצחון לשוערו מחמוד קנדיל, שהדף פעם אחר פעם כל ניסיון ירוק. 


אטיין ריינן, ערך הופעת בכורה במרכז ההגנה של רוטן, אך גם הוא לא עזר לקבוצתו, שצריכה להתרגל למשחקי תחתית בפלייאוף התחתון ואם היא לא תצליח לשנות את החשיבה, היא עוד עלולה להסתבך יותר, במיוחד כאשר בשבוע הבא מגיעה לסמי עופר מכבי נתניה המסוכנת. 



הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב (וונדרסון 85), ג'אבר עטאא, אנטוניו מרשיץ ,שלומי אזולאי (סגס תאמבי 75), פיראס מוגרבי, יובל אבידור (עמראן אלקרנאווי 68), ג'ורדן פושה.


מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (אופיר מזרחי 74), רועי קהת, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, סינטיהו סלליך, מוחמד עוואד (סטפנוס אתנסיאדיס 46)


מהלך המשחק

דקה 23, 0:1 לסכנין:
איזו פתיחה לבני סכנין: שלומי אזולאי, שחזר להרכב של טל בנין החזיר לו ובגדול. החלוץ מסר לפיראס מוגרבי, רץ לתפוס מקום ברחבה ונגח לקורה ופנימה. 



עוואד הערב בעכו. הירוקים לא מסוכנים (ערן לוף)


דקה 37: כמעט השני של סכנין: מתפרצת מהירה הגיעה לרגלו של אזולאי, שהוריד לאבידור שמ-16 מטרים נהדף לקרן.


דקה 45: יש רק קבוצה אחת במגרש וקוראים לה בני סכנין. עטטא ג'אבר השתלט על כדור מרחק 30 מטרים אלכסונית מהשער ובעט בעיטת יעף אדירה ששרקה ליד הקורה של גלזר. כמעט ראינו את אחד משערי העונה.



אזולאי ואזולאי. אחד כבש, השני פגע במשקוף (ערן לוף)


דקה 46: חילוף ראשון במכבי חיפה: אתנסיאדיס החליף את עוואד. במקביל, יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס שוחח עם השחקנים בהפסקה בין המחציות ואמר להם: "זאת המחצית הכי חשובה שלנו העונה. תשחקן באותה הצורה בה שיחקתם במחצית הראשונה".


דקה 49: סוף סוף מצב למכבי חיפה. מאבוקה הרים כדור מדוד למרכז הרחבה, קהת הגיע ראשון ונגח למסגרת אך קנדיל עצר ללא בעיות. 


דקה 52:
 ההצלה של המשחק: בן הרוש בעט כדור שטוח מ-25 מטרים, קנדיל הדף עד לרועי קהת אך תיקן בהצלה גדולה לריבאונד של רועי קהת.


דקה 62: הירוקים ממשיכים לתקוף: שלומי אזולאי סובב כדור חופשי פנטסטי מ-25 מטרים, אך לרוע מזלו הכדור פגש את המשקוף של קנדיל ויצא החוצה.



קנדיל. איש המשחק (ערן לוף)


דקה 73: שוב הירוקים מתקרבים: כדור  חופש אלכסוני של אזולאי עבר את כל השחקנים ברחבה והטעה את קנדיל, אך השוער התעשת והדף בקושי לקרן.


דקה 79: המופע של קנדיל נמשך: מאבוקה שוב הרים כדור מצויין, קלאוס המחליף הסתנן ונגח לפינה הרחוקה, אך קנדיל מתח את איבריו ושוב מנע שיוויון. איזה משחק לשוער. 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי