סעיף הדקות של גילי ורמוט קיים גם בהפועל חיפה

ורמוט
ורמוט | ערן לוף

הקשר שהצטרף לאדומים לפני כחודש ימים יצטרך להיות משותף מעל 70 אחוז מדקות המשחק כדי להישאר עונה שלישית, בדיוק כפי החוזה שהיה לו במכבי חיפה. גנסארי יחזור להרכב בדרבי בגביע

(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה אתמול (ראשון) באימון הפועל חיפה ובמועדון הגדירו את התבוסה למכבי תל אביב כהפסד הכואב שלהם מתחילת העונה. בקבוצה דיברו על חוסר ארגון הן לפני המשחק והן במשחק עצמו ועוסקים גם במשבר המנטאלי שהביא להתפרקות ולספיגת ארבעה שערים.

המאמן ניר קלינגר בחר שלא לערוך אסיפה, אלא להתחיל בהכנות לקראת הדרבי בגביע המדינה ביום חמישי. "מדובר במשחק מאוד משמעותי עבורנו. הצמרת הגבוהה ברחה לנו ונוכל לעשות תואר דרך הגביע", אמר אחד השחקנים והוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי 2:2 במשחק הראשון ויש לנו יתרון קטן עליהם".

קלינגר טרם החליט אילו שינויים לבצע בהרכב, אבל כבר כעת ברור כי החלוץ המולדבי ראדו גנסארי יחזור להרכב לאחר שנעדר מול מכבי ת"א בגלל צהובים. גם השוער רן קדוש נמצא בתמונת ההרכב, כאשר קלינגר הודה כי הבטיח לשוער לשחק בכל משחקי הגביע העונה.

מי שיזכה להתעניינות מיוחדת השבוע הוא הקשר גילי ורמוט שצפוי לפגוש את חבריו פעמיים בתוך מספר ימים הן בגביע והן בליגה. לספורט1 נודע כי גם בחוזהו בהפועל חיפה קיים לוורמוט סעיף הדקות לפיו העונה השלישית של השחקן בכרמל תהיה תלויה בדקות המשחק בעונה הבאה. הקשר חתם על חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת והאופציה תמומש רק אם השחקן ישותף מעל 70 אחוז מהמשחקים בעונה הבאה. "הבאנו את ורמוט כדי להיות שחקן מוביל אצלנו להרבה שנים ואין לנו ספק שהוא יישאר פה עד תום החוזה", אמרו בהפועל חיפה.

גילי ורמוט. סעיף דקות מיוחד (ערן לוף)
גילי ורמוט. סעיף דקות מיוחד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי