צפו בתקציר: ניצחון ראשון למסאי דגו באשקלון, 0:2 על בני סכנין

מירקו אורמוש
מירקו אורמוש | לירון מולדובן

פלייאוף תחתון: לא משחק גדול של הדרומיים, אבל הרבה רגש ושתי מתפרצות של מירקו אורמוש (5) וסער בנבנישתי (79) העלו חיוך על הפנים של המאמן הצעיר. טל איילה חזר מפציעה ישר להרכב והוחלף בדקה ה-85

(גודל טקסט)

לא במשחק גדול אבל כן בנחישות, הפועל אשקלון ניצחה הערב (שבת) בבית 0:2 את בני סכנין והשיגה נקודות יקרות במאבקי התחתית. הדרומיים קטעו רצף של 10 משחקים ברציפות עם ניצחון ראשון מאז ינואר, והראשון של מסאי דגו מאז הגיע לאמן את הקבוצה.

וכן, בסופו של דבר התוצאה היא מה שחשובה. אשקלון לא משחקת כדורגל מלהיב כבר תקופה ארוכה, אבל סוף סוף היא הצליחה לנצל שני מצבים ולהשיג ניצחון. הראשון היה מירקו אורמוש, שכבר תוך חמש דקות מפתיחת המשחק הגיע לריבאונד מבעיטה של טל איילהלאחר התקפה מתפרצת ונגח פנימה, אבל כשכבר התעוררה התקווה למשחק מעניין שתי הקבוצות נרדמו. סכנין עוד הגיעה למצבים פה ושם אבל שום דבר לא היה מסוכן ומי שניצל את זה היה סער בנבנישתי, המחליף של אורמוש, שבדקה ה-79 הכפיל את התוצאה לאחר עוד מתפרצת.

טל איילה, במשחק החזרה שלו להרכב לאחר פציעה ארוכה, הצטיין בזמן שלו על המגרש והוחלף בדקה ה-85. מסאי דגו יכול לחייך קצת. הקבוצה שלו כבר עם שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד, ובשבוע הבא הים פוגשים את מכבי חיפה, שגם שני המשחקים נגדה העונה הסתיימו בתיקו. חיפה עצמה הפסידה לאשדוד, ובשל כך ההפרש בין אשקלון לאשדוד נשאר 3 נקודות, אבל פתאום הפער בין הקבוצה של המאמן הצעיר לחיפאים הוא רק 7 וניצחון בשבוע הבא יכול לגרום לסיום העונה להיראות אחרת לגמרי.

הרכבים
הפועל אשקלון
: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', שי חדד, מירקו אורמוש (רודי חדד, 72), מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, טל איילה (שון מלכה, 85), דויד מנגה, דובב גבאי (סער בנבנישתי, 59).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, עוביידה חטאב (עידן שמש, 68), עטאא ג'אבר, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, עמראן אלקרינאווי (וונדרסון, 80), שלומי אזולאי, אוסמה חלאילה.

מסאי דגו. ניצח בזכות לב גדול (לירון מולדובן)
מסאי דגו. ניצח בזכות לב גדול (לירון מולדובן)

מהלך המשחק
דקה 1: השופט גיא ברגר הוציא את המשחק לדרך באצטדיון "סלה" באשקלון

דקה 5, אשקלון עולה ל-0:1: איזו פתיחה של האורחת. התקפה מושלמת הובילה את הכדור לדובב גבאי, שהגביה כדור רוחב ומירקו אורמוש, לבד ברחבת החמש, נגח אותו פנימה.

מירקו אורמוש כובש את שער היתרון של הפועל אשקלון (לירון מולדובן)מירקו אורמוש כובש את שער היתרון של הפועל אשקלון (לירון מולדובן)

דקה 23: בעיטה חופשית לזכות סכנין, עלי עותמאן בעט חזק אבל למרכז המגרש, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 34: למרות דקות רדומות של אשקלון, התקפה מתפרצת מצאה את איילה לבד מול קנדיל, שהדף היטב. הריבאונד הגיע למירקו אורמוש שהיה צריך להכניס מול שער ריק, אבל הוא נגח החוצה.

דובב גבאי. דקות רדומות של התקפת אשקלון (לירון מולדובן)דובב גבאי. דקות רדומות של התקפת אשקלון (לירון מולדובן)

דקה 79, 0:2: אחרי דקות ארוכות בהן אף קבוצה לא הגיעה להזדמנות, התקפה מתפרצת של אשקלון הסתיימה כשהכדור אצל המחליף סער בנבנישתי. הוא התקדם עם הכדור, מצא את עצמו לבד מול קנדיל ובעט שטוח לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי