בן זקן: הכל מקצועי, מניח שבמשחקים הבאים דברים ישתנו

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

מאמן בית"ר על ספסולו של שכטר ב-2:3 מול מכבי ת"א: "ברור שבהמשך הוא ישחק". קרויף: "המקום החמישי הוא אפשרות עצובה", אצילי האשים? "הייתי יכול לחזור מוקדם יותר, זו הייתה החלטה של ג'ורדי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 2:3 את מכבי תל אביב וקיזזה את הפער מהפועל באר שבע לארבע נקודות בלבד. סגנית האלופה (היוצאת) מדורגת רביעית, שלוש נקודות בלבד ממכבי נתניה, ובקצב הזה היא תאבד גם את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

למרות הניצחון, הרוחות בקרב אוהדי הקבוצה מהבירה סערו בסיום בעקבות השארתו של איתי שכטר על הספסל. האוהדים קראו בוז לעברו של הבעלים אלי טביב וקיללו אותו. מספר מאבטחים התייצבו ליד מקום מושבו של הבעלים כדי למנוע התפרעויות. האוהדים גם קראו בשמו של החלוץ האהוב.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, בטח אחרי שני משחקים ללא ניצחון. צמצמנו את הפער מהפועל ב"ש. לא ידענו איך מכבי ת"א תבוא. בסוף זה היה קצת פחות יפה, אבל העיקר שהיה יעיל והשגנו שלוש נקודות".

מאבק האליפות: "סביר להניח שאם לא היינו מנצחים פער של שבע נקודות היה גדול. כל הכבוד לשחקנים שנתנו מאמץ גדול. אנחנו מתקרבים למקום הראשון ויש לנו לאן להתקדם. זה ניצחון שנותן לנו הרבה ביטחון".

בני בן זקן. הכל מקצועי עם שכטר? (דני מרון)
בני בן זקן. הכל מקצועי עם שכטר? (דני מרון)

הספסול של שכטר: "ההחלטות הן לחלוטין מקצועיות. בחצי השני ספגנו שער שחייב אותנו לשמור על היתרון והיה מתבקש להכניס שחקן הגנה. אני מניח שבמשחקים הבאים דברים ישתנו, ברור שנראה את שכטר משחק בהמשך".

חן עזרא הוסיף: "לא יודע אם זה מזל. מכבי ת"א קבוצה מצוינת וצריך לתת לה את הכבוד. זה ניצחון חשוב כי הוא החזיר אותנו לעניינים והכל נפתח מחדש. אנחנו מאוד בעצמנו. הדרך שלנו כל העונה הייתה לא לדבר ולבוא בצניעות. אנחנו מאמינים ורוצים את התואר, יש סיכוי".

איתי שכטר. גם לדעתו הכל מקצועי? (דני מרון)
איתי שכטר. גם לדעתו הכל מקצועי? (דני מרון)

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף סיכם באכזבה: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית השנייה. דחקנו את בית"ר לשערה אבל ספגנו שלושה שערים כבר במחצית הראשונה ומזה קשה לחזור. זה ההפסד הרביעי שלנו בפלייאוף. זה פשוט לא ייאמן שאחרי ארבעה משחקים אין לנו אף נקודה. יחד עם זאת אני מרוצה מכך שכמה שחקנים שחזרו להרכב עשו זאת בצורה טובה ובאו עם רעב למשחק. לפחות מהעובדה הזאת אני מרוצה מאוד".

היכולת בפלייאוף: "צריך להמשיך ולעבוד קשה ולהיאבק. אני מאמין שעוד העונה נחזור לעצמנו ונשיג את הכרטיס לאירופה. אני שב ואומר, אנחנו יוצרים המון מצבים אך לא מבקיעים. פשוט לא מצליחים לכבוש. היריבות שלנו מנצלות טוב יותר את מעט ההזדמנויות שיש להן מולנו וכובשות. לבית"ר היו היום שלוש הזדמנויות והם כבשו שלושה שערים. כך היה גם במשחק ההפסד להפועל באר שבע".


המאבק על אירופה
: "צריך להמשיך ולעבוד קשה ולהיאבק. אני מאמין שעוד העונה נחזור לעצמנו. אשר למקום המקנה כרטיס לאירופה, נחכה ונראה. אני מאמין שנשיג את הכרטיס".

ג'ורדי קרויף. הקריסה נמשכת (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. הקריסה נמשכת (דני מרון) 

עומר אצילי, שחזר לשחק אחרי חמישה חודשים, סיכם: "אמרנו שנבוא צפופים ונפגע בנקודות החלשות שלהם. אבל ספגנו והמשחק התחרבש. לפחות במחצית השנייה נראינו יותר טוב וזה מה שאנחנו צריכים לקחת להמשך. אני לא יודע לשים את הנקודה למה לא הצלחנו בדיוק בפלייאוף. זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב ונצטרך לתקן את זה כבר במשחק הקרוב".

החזרה למגרש: "כיף גדול, אין יותר כיף מזה". הקשר הודה שהוא יכול היה לשחק כבר לפני מספר שבועות: "הייתי יכול לחזור מוקדם יותר, זו הייתה החלטה של ג'ורדי".


איבוד המקום הרביעי והכרטיס לאירופה
: "אנחנו צריכים לשים לב לזה. מכבי נתניה בפורמה טובה ואנחנו צריכים להיזהר".


הפנה אצבע מאשימה? אצילי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי