איביץ' מועמד לאימון מכבי ת"א, קרויף: מרוכז בכרטיס לאירופה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הסרבי שעבד עם אנגלידיס בפאוק הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים לתפקיד. קרויף לקראת הפועל חיפה (ראשון, 21:00, ספורט1): "לא מתעסק בשמועות לגבי עתידי". רודריגס צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

"המטרה שלי ושל השחקנים היא לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו ולהשיג את הכרטיס לאירופה", כך אמר מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בראשון (21:00, שידור ישיר בספורט1) בסמי עופר מול הפועל חיפה, שכזכור ניצחה את הצהובים 1:2 בנתניה במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. הקפטן שרן ייני שב לאימונים מלאים אבל לא יחזור מחר. מי שייעדרו מהמשחק הם כריסטיאן באטוקיו הפצוע, ברק יצחקי המורחק ודור פרץ ואלי דסה המוצהבים.


בתוך כך, נודע שאחד המועמדים להחליף את הקרויף הוא הסרבי ולדימיר איביץ', מאמן פאוק סלונירי לשעבר. איביץ' סיים ב-2012 את הקריירה בפאוק, נשאר במועדון כמאמן נוער ומונה במרץ 2016 למאמן הבוגרים. הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע, אך סיים את תפקידו בסיום עונת 2016/17 ולא אימן מאז. איביץ' מכיר היטב את ג'ק אנגלידיס מימיהם המשותפים בפאוק. בפנקס של מיץ' גולדהאר יש שני שמות נוספים והקנדי יחליט בקרוב מי יחליף את ג'ורדי קרויף. כזכור, באנגליה נטען שמאמן לידס לשעבר, הספרדי תומאס כריסטיאנסן, נמצא גם הוא ברשימה. 


ובחזרה לקרויף: "השער שספגנו בתוספת הזמן מול הפועל חיפה בסיבוב הקודם סימן את הנסיגה שלנו", התייחס ההולנדי למפולת שעברו הצהובים בתחילת הפלייאוף, "וזה משחק שהיו צריכים לגמור אותו במחצית הראשונה. ההפסד כאב לנו ונכנסנו למומנטום שלילי". עם זאת, קרויף סבור שארבעת ההפסדים הרצופים לא היו הטריגר לאיבוד האליפות: "איבדנו יותר מדי נקודות מול קבוצות תחתית, בעוד מול היריבות הישירות שלנו הסטטיסטיקה בסך הכל מאוזנת".


על בואו של מיץ' גולדהאר: "הפתעה? אני ידעתי שהוא יגיע וכולנו שמחים שהוא פה איתנו. זה חשוב למועדון. העובדה שהוא הגיע לכאן והפסדנו להפועל חיפה היא מקרית".



קרויף. תמיד טוב כשגולדהאר מגיע (אתר רשמי מכבי ת"א)


על המגעים שלו מול ברצלונה: "אני לא מתייחס לכל השמועות ולא אוהב אותן. לא החלטתי עוד על עתידי. כרגע אני מרוכז במטרה אחת להשיג את הכרטיס לאירופה עם מכבי תל אביב, זה המינימום שאנחנו צריכים לעשות".


אופיר דוידזאדה הוסיף: "למועדון בסדר גודל כזה חשוב להגיע לאירופה ולהיראות טוב בכל משחק. אנינ צריכים להראות שאנחנו מכבי ת"א. העונה הבאה? המועדון יחליט אם אני ראוי להישאר. נתתי 100 אחוז בכל משחק שלי, על אף שחוויתי ירידה במשחקים האחרונים. מבחינה אישית וקבוצתית חשוב לי לסיים בטעם טוב את העונה. אין ספק שטוב לי כאן. זה מועדון גדול והתנאים טובים, זה מועדון ווינר, אבל אני צריך לדבר על המגרש".


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס, אבי ריקן, איל גולסה, דור מיכה (ארון שוינפלד), עומר אצילי, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי