דיוויד בלאט בין שלושת המועמדים הסופיים לאימון הניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

בניו יורק דווח כי המאמן הישראלי נכנס לרשימה המצומצמת. קודם לכן אישר בלאט כי פנו אליו מה-NBA אבל הבהיר שמאבק האליפות בטורקיה עדיין מעסיק אותו יותר: "עד סוף העונה אין לי שום עניין אחר חוץ מדרושפאקה"

(גודל טקסט)

 דייויד בלאט לא מפסיק להעסיק את התקשורת. המאמן הישראלי שזכה עם דרושפאקה ביורוקאפ היסטורי והצהיר כי ברצונו לחזור לליגה הטובה בעולם אישר הבוקר (שלישי) כי בעתיד הקרוב יקיים פגישות ושיחות עם כמה קבוצות מה-NBA.

"אני אפגש עם כמה מועדונים מה-NBA בעתיד הקרוב. יש את השמועות על הניו יורק ניקס, אבל יש עוד כמה קבוצות בתמונה. בינתיים אין לי שום דבר בלב חוץ מדרושפאקה עד לסיום העונה", אמר בלאט.

בנוסף דיבר המאמן על הפייבוריטית שלו לקראת פיינל פור היורוליג: "אני לגמרי אוהד של פנרבחצ'ה במפעל הזה ורוצה שהם יזכו בפעם השנייה ברציפות. זה יהיה מושלם בשביל הכדורסל הטורקי אם הם יזכו ביורוליג אחרי שאנחנו זכינו ביורוקאפ".

בלאט עם ווילבקין והיורוקאפ. ייפגש עם כמה קבוצות מה-NBA (אתר היורוקאפ)
בלאט עם ווילבקין והיורוקאפ. ייפגש עם כמה קבוצות מה-NBA (אתר היורוקאפ)

בתוך כך, בתקשורת האמריקאית מספרים כי בלאט קרוב משחשבו לאימון הניו יורק ניקס. באתר העיתון "ניו יורק פוסט" דווח כי ראשי הקבוצה הכינו רשימה מצומצמת של שלושה מאמנים שנפגשו או ייפגשו עימם, וביניהם המאמן הישראלי. השניים האחרים הם מייק בודנהולצר, שעד לפני שבוע אימן את אטלנטה הוקס, ודייוויד פיזדייל שפוטר לפני כחצי שנה מממפיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי