ראדי: להצטרף לבית"ר ירושלים? אשקול אם האוהדים יבקשו

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

אחרי שהודיע על פרידה מב"ש ("יכולתי להישאר"), סיפר הקשר ב-103FM: "זה לא הדקות, יש עוד דברים שגרמו לי לעזוב". על קבוצתו בעונה הבאה: "עוד לא החלטתי. עם כל הכבוד לטביב ואוחנה, זה צריך לבוא מהקהל"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומהראן ראדי הודיעו היום (שני) בצהריים על פרידה אחרי שלוש שנים שכידוע הסתיימו בשלוש אליפויות, וזמן קצר לאחר מכן עלה הקשר לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על הסיבות שהובילו להחלטה.

תחילה התייחס הקשר, שיחגוג בתחילת יולי את יום הולדתו ה-36, לעתידו: "עוד לא החלטתי מה הלאה, רק היום הגעתי לסיום תקופה יפה מאוד בהפועל באר שבע. לפני כמה שעות התקבלה ההחלטה. גם אם זה יפתיע אתכם, אין לי משהו קונקרטי לדבר עליו".


על כך שהוא רוצה להיות שחקן הרכב:
"אני אף פעם לא באתי לקבוצה והצבתי זאת כדרישה, תמיד באתי והוכחתי בעצמי. נכון שכשבונים קבוצה יש שחקנים מרכזיים. יכול להיות שהגעתי למיצוי מקצועי, מבחינתי יכול להיות שאני צריך לקבל יותר דקות – אבל זה לא רק זה, יש עוד כמה דברים שגרמו לי להודיע על העזיבה. אלו דברים שאשאיר לעצמי".

אם היה נשאר בב"ש אם היה מעוניין בכך: "זו הייתה החלטה שלי. הייתה שיני ביני לבין אלונה, אסי וברקת והייתה שיחה טובה ואמיתית. אני קיבלתי את ההחלטה לעזוב את ב"ש וזה לא כי ישבנו היום, זו החלטה שהתגבשה תקופה. אם הייתי רוצה להישאר, הייתי נשאר".


היה נשאר אם היה רוצה. מהראן ראדי (דני מרון)

אם הוא מכוון לאליפות שביעית ברציפות: "לקחתי בחשבון שני דברים: העניין המשפחתי שנהיה יותר קשה כי אני רחוק מאוד מהם, גרים בכפר סולם ליד עפולה, וגם העניין המקצועי כי אני רוצה להיות יותר מרכזי".

אם הוא מוכן לשחק בבית"ר ירושלים: "אני מכבד את מה שאלי אוחנה ואלי טביב רוצים, אבל זה צריך לבוא מהאוהדים. אני חושב שכשאוהדי בית"ר יקבלו כל שחקן ללא כל קשר לדת, גזע או לאום, אז בטח שכל שחקן ירצה לשחק שם. אם אוהדי בית"ר יבקשו שאגיע? אשקול את זה".

אם יש לו תעודת פרו: "מאמן בטוח לא אהיה. עם כל הכבוד למאמנים היום, זה הדבר האחרון שמעניין אותי. אולי בגילאים הצעירים יותר, אבל אני לא חושב שארצה להיות בבוגרים בישראל כשמעמד המאמן לא במצב אידיאלי".


אוהדי בית"ר ירושלים. יכריזו על רצונם לראות את ראדי? (ערן לוף)

נושא הדו קיום ועזיבת מכבי ת"א: "אני חושב שהדבר היחיד שנשאר לנו פה זה שדרך הספורט אפשר לחבר בין העמים. צריך להסתכל אחד על השני כעל בני אדם, לא כיהודי, דרוזי או מישהו אחר. לא רוצה לחזור אחורה, אבל אני חושב שהתקשורת עשתה יותר מדי מהעניין במכבי ת"א. היה קומץ שקילל וצעק, אבל החלטתי לעזוב. עזיבת הפועל ב"ש היום היא מאוד דומה. למה? הרבה דברים לא התאימו לי, הייתי שלוש שנים באותו מקום והרגשתי מיצוי".

אם הוא יכול לשחק במועדון גדול בעונה הבאה: "תסתכלו על נתונים ומספרים שעשיתי, בשני המשחקים האחרונים רצתי כמעט 11.5 קילומטר והייתי ראשון. אלו פקטורים חשובים. בגלל שמתעסקים בגיל אז אני מזכיר את זה ולא כדי לשווק את עצמי. העדיפות שלי היא בקבוצה מאתגרת, אני לא יודע איפה. אשב עם הסוכנים ונבדוק הצעות שיהיו על השולחן".


היכן ישחק בעונה הבאה? מהראן ראדי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי