במהלך השבועות האחרונים הצהיר אלון תורג'מן כי לאחר עונה מצוינת בהפועל חיפה ברצונו לעבור ולשחק בחו"ל. החלוץ מחזיק בשתי הצעות - הראשונה מאוסטריה וינה והשנייה משטורם גראץ. הבוקר המריא החלוץ לאוסטריה עם סוכנו רונן קצב בכדי לשמוע את נציגי שני המועדונים ולקבל החלטה בנושא. 

תורג'מן הצטרף השבוע לאימוני נבחרת ישראל לקראת המשחק מול ארגנטינה וקיבל אישור ממאמן הנבחרת אלון חזן להיעדר ביומיים הקרובים. ההתלבטות של החלוץ נובעת מהעובדה שההצעה של אוסטריה וינה קטנה משמעותית, אבל מדובר באחת הערים היפות באירופה.
לאחרונה פנה קצב לנציגי אוסטריה וינה וביקש להעלות מעט את ההצעה הכספית כך שתורג'מן היה מגיע רק לשם בכדי לחתום מיידית אך בוינה אינם מתכוונים להעלות כלל את ההצעה. על פי אנשים שמקורבים לעסקה הפער בין שתי ההצעות עומד על כ-50 אלף יורו כאשר בשטורם גראץ אף מדובר בהצעה לשלוש שנים. 

"עד יום ראשון אלון יהפוך לליגיונר", כך העריכו מקורביו של השחקן והוסיפו: "זה היה החלום שלו והוא עומד להתגשם". אגב, במהלך הימים האחרונים עדכן תורג'מן את אנשי הפועל חיפה בהצעות השונות והבהיר כי במידה וההצעות מאירופה לא יסתדרו, הוא צפוי לחתום על חוזה משודרג בקבוצה.
בינתיים בחיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה והמאמן ניר קלינגר מתמקד במציאת מגן שמאלי זר שיחליף את שמואל שיימן שחתם השבוע רשמית בהפועל באר שבע. מיחאי קורהוט מהפועל באר שבע הוצע לקבוצה. רועי שוקרני מהפועל רעננה שכבר סיכם את תנאיו צפוי לחתום רשמית עד תחילת השבוע.