מראדונה: לא לבוא בטענות למסי, קבאז'רו אסון לאומי

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

השחקן האגדי דיבר לראשונה מאז ה 3:0 לקרואטיה ולא חסך ביקורת: "הבעיה מתחילה עם מי שהביא את חורחה סמפאולי לאמן את הנבחרת, איך הוא ניפה את רומרו שמעולם לא עשה טעות כזו?"

(גודל טקסט)

דייגו מראדונה דיבר היום (שבת) לראשונה על ההפסד של ארגנטינה 3:0 לקרואטיה ואמר בתוכנית שלו "יד האלוהים: "ליאו מסי שיחק את המקסימום שהיה יכול. קשה למצוא את הבעיה בין החברים. בואו לא נבוא בטענות לקפטן (מסי) כי הוא לא מנהיג. למה שנאשים אותו בחוסר מנהיגות כשהבעיה מתחילה עם נשיא ההתאחדות. הוא זה שהביא את חורחה סמפאולי לנבחרת", אמר.

מראדנה מתח ביקורת על המאמן שניפה את השוער סרחיו רומרו לפני המונדיאל בטענה לפציעה למרות שהשוער עצמו אמר שהוא היה כשיר למונדיאל: "ווילי קבאז'רו הוא אסון עולמי. הטעות שלו הייתה נוראית. רומרו לא עשה טעות אחת כזאת במשך שמונה שנים ואם אתה מנפה אותו מהנבחרת ולוקח את קבאז'רו הבעיה היא של המאמן".

מראדונה גם אמר שהיו כבר נפילות בנבחרת ארגנטינה: "לא הפסדנו 4:0 להולנד במונדיאל 1974? אם לא הייתי מתאמן כמו משוגע במונדיאל ב-1986 הייתי כובש נגד בלגיה ואנגליה כמו שכבשתי?".

סרחיו רומרו. השוער ומראדונה לא מבינים למה הוא לא בנבחרת (GETTY IMAGES)
סרחיו רומרו. השוער ומראדונה לא מבינים למה הוא לא בנבחרת (GETTY IMAGES)

לבסוף מראדונה שלח מסר לנבחרת הנוכחית ואמר: "השחקנים צריכים להיות יותר מחויבים לחולצה של האלביסלסטה. אני נתתי את החיים שלי ברגע ששמתי עלי את חולצת ארגנטינה. עשיתי את זה וגם דייגו סימאונה (צ'ולו), קלאודיו קאניג'ה, אובלדו פיליול, לאופולדו לוקה ואמריקו גאז'גו. הבעיה כרגע היא שגם אם ננצח את המשחק נגד ניגריה זה כבר לא בידיים שלנו".

מראדונה גם אמר בראיון אחר: "היה לי קשה לשבת ביציע ולראות איך הנבחרת הזאת לא נלחמת. מראש ידעתי שיהיה משחק אחד קשה מאוד לנבחרת מבין שני הראשונים. אחרי איסלנד קיוויתי לשיפור, אבל המשחק נגד קרואטיה הדליק את כל הנורות האדומות. זו תקופה הכי קשה לנבחרת מזה שנים".

רשת ESPN בארגנטינה דיווחה במסגרת התוכנית "בוא נדבר על כדורגל" ששניים מכדורגלני ארגנטינה לא הפסיקו לריב ביניהם על כר הדשא בצורה חריפה על מי היה מביניהם אשם בטעות של ווילי קאבז'רו שנותר לבדו מול אנטה רביץ' ובעט לעברו את הכדור. לפי התכנית, לא נמסרו שמות ספציפיים על ידי העיתונאי שחשף את המידע ריקרדו קרוסו לומברדי, אבל מעריכים שלפחות אחד מהם היה ניקולאס אוטמנדי. לטענת העיתונאי, בחדר ההלבשה גם הייתה מהומה בין השחקנים באשר לטעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי