צפו: 0:2 חלק לאייאקס על שטורם גראץ במוקדמות האלופות

אייאקס
אייאקס | Gettyimages

המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני: ההולנדים השיגו ניצחון ביתי חלק מול האוסטרים, בכורה מחודשת לבלינד. 1:3 לסלטיק על רוזנבורג בסקוטלנד. שלושה משחקים נוספים הסתיימו ב-0:0

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
אחרי שהפועל באר שבע הובסה אתמול 5:0 בזאגרב מול דינמו, חמישה משחקים נוספים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. במוקד, אייאקס השיגה מקדמה לקראת הגומלין באוסטריה עם 0:2 חלק על שטורם גראץ.


אייאקס – שטורם גארץ 0:2
ההולנדים יכולים לסמן וי על המשחק הרשמי הראשון של העונה. 50,000 הצופים באמסטרדם ארנה ראו מקבוצתם יכולת טובה, קצב גבוה, לא מעט החטאות וגם תוצאה לא רעה בכלל. האקים זייץ' עבר את הבלם, ניצל טעות של השוער האוסטרי וכבש את הראשון בבעיטה מחוץ לרחבה (15). לאסה שונה הכפיל (57) לאחר שהחמיץ פנדל אך הגיע ראשון לריבאונד ודחק מקרוב.

מי שיכול היה לדאוג שהתוצאה תהיה גבוהה יותר אך הרבה להחמיץ הוא החלוץ הוותיק קלאס יאן הונטלאר. הרגע המרגש הגיע כשדיילי בלינד, שהצטרף ממנצ'סטר יונייטד ולמעשה שב למועדון אחרי ארבע שנים, עלה מהספסל (84) וזכה לתשואות מהיציעים. הגומלין באוסטריה ייערך בעוד שישה ימים (שלישי) ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, אייאקס תעפיל לסיבוב השלישי של המוקדמות. 


That feeling when you're back home…#UCL#ajastupic.twitter.com/2EhYwdUdRV

— AFC Ajax (@AFCAjax) 25 ביולי 2018


סלטיק – רוזנבורג 1:3

אלופת סקוטלנד, ללא ניר ביטון שמתאושש מפציעה ארוכה, גברה על רוזנבורג 1:3 והשיגה מקדמה לקראת הגומלין בנורבגיה. בירגר מלינג העלה את האורחת ליתרון עם שער חוץ יקר (14), אך צמד של אודסונה אדוארד (44 ו-75) ושער נוסף של ז'ול אוליבייה נצ'אם (46) סידרו לסקוטים תוצאה די טובה לקראת המשחק המכריע שייערך ביום שלישי.



תוצאות נוספות

קוקסי – קרבאח 0:0

באטה בוריסוב – הלסינקי 0:0

לודוגורץ – וידאוטון 0:0

 

Sum up this man in one word _____ #CELRBK#UCLpic.twitter.com/tiIQmVtMq0

— Celtic Football Club (@CelticFC) 25 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי