בהפועל חיפה משוכנעים: הדחת ב"ש צפויה לקדם את שחרור גאדיר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | עדי אבישי

לאחר ההפסד 2:0 לאטאלנטה וההדחה מאירופה, במועדון האדום כבר מסתכלים קדימה ומקווים להשלים את העסקה כבר בשבוע הבא. אחרי הדרבי תתקבל החלטה לגבי עתידם של שוקרני ואלבז, אופטימיות לגבי הפציעה של בוזגלו

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר ההדחה מול אטאלנטה האיטלקית אתמול (חמישי). במועדון האדום מודעים לכך שקיימים פערי רמות בין שתי הקבוצות, אבל עדיין יש שטוענים כי אם גם במשחק בישראל הקבוצה הייתה פותחת עם שלושה בלמים, התוצאה הייתה אחרת. "מגיע קרדיט גדול לניר קלינגר שלמד מהטעויות במשחק הראשון וידע לשנות. חבל שלא עשינו זאת במשחק הראשון שלמעשה הכריע את ההתמודדות" אמרו במועדון.

מי ששוב זכה למחמאות היה השוער ארנסטס שקטוס, שהציל מספר פעמים את חיפה מספיגה, וגם הקשר הצעיר גיא חדידה שהרשים בחלק מדקות המשחק. הפציעה של הקשר אלמוג בוזגלו, שחתם לפני פחות משבועיים, הדאיגה את אנשי המועדון. בתחילה חששו בחיפה כי מדובר בפציעה קשה, אבל על פי ההערכה הראשונית נראה כי מדובר בנזק ברצועה הצידית בברך וזה הרבה פחות חמור ממה שחשבו קודם. בכל מקרה, השחקן יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת פציעתו.

הפועל חיפה תחזור לישראל ותפתח מיד בהכנות לקראת הדרבי נגד מכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו שייערך ביום שני. במועדון סיפרו כי רק לאחר המשחק תתקבל ההחלטה לגבי הקשר רועי שוקרני והחלוץ אלי אלבז, שלא יצאו למשחק באיטליה בשל העובדה שלא הרשימו מבחינה מקצועית. ההערכה בשלב זה כי השניים יישארו בקבוצה, אך אם יגיעו הצעות על אחד משניהם, הפועל חיפה לא תעמוד בדרכם.


תמאש מול ספאטה. עם שלושה בלמים זה היה נראה אחרת בסמי עופר? (Gettyimages)

במקביל, הבעלים יואב כץ והמאמן ניר קלינגר ינסו לקדם את עסקת מוחמד גאדיר. כידוע, התנאים הכספיים בין השחקן לחיפה כמעט וסוכמו וכעת נותר להשלים את הפערים על דמי ההעברה בין חיפה לבאר שבע. גורם במועדון האדום של הכרמל אמר: "ההדחה של באר שבע מאירופה צפויה לקדם את עסקת גאדיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי