ביברס נאתכו: אני מוכן לברנלי אם המאמן ייתן לי לשחק

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אולימפיאקוס, רשמי

קפטן נבחרת ישראל התראיין ביוון ודיבר על הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית: "צריכים להשיג עוד ניצחונות באירופה ובליגה לפני פגרת הנבחרות". על הופעת הבכורה: "רוצה לשחק שוב בשביל האוהדים"

(גודל טקסט)

 ביברס נאתכו ערך השבוע הופעת בכורה במדי אולימפיאקוס, ורק מתחיל להתרגל לקבוצתו החדשה. היום (שלישי) הוא התראיין לעיתון "גאזטה" היווני ודיבר על ההסתגלות ליוון, הופעת הבכורה והקרב על ההעפלה לליגה האירופית נגד ברנלי.

אחרי ששיחק שלוש דקות בניצחון 0:1 על לבדאיקוס, נאתכו מקווה לראות קצת יותר דשא הפעם. "אחרי שבוע של הכנות אנחנו מוכנים, ואני מוכן לשחק אם זה מה שהמאמן יחליט". אמר. אולימפיאקוס תפגוש את האנגלים בחוץ ביום חמישי הקרוב, ועם יתרון של 1:3 מהמשחק הקודם היא נמצאת בנקודה טובה להעפיל לשלב הבתים. גם בליגה הקבוצה היוונית זכתה לפתיחה נוחה יחסית ולא תפגוש יריבה חזקה במיוחד עד פאוק במחזור החמישי.

"זה היה ניצחון חשוב מאוד", אמר נאתכו על המשחק נגד לבדאיקוס. "הרגע בו עליתי לשחק היה מאוד מיוחד. זה היה המשחק הראשון שלי עם האוהדים הללו, אני מתרגש לעלות לשחק בשבילם שוב. אנחנו רוצים להמשיך עם הניצחונות".

נאתכו במדי אולימפיאקוס.
נאתכו במדי אולימפיאקוס. "מועדון גדול שחייב לזכות באליפות" (האתר הרשמי)

העובדה שהקבוצה החמיצה הרבה הזדמנויות וניצחה רק 0:1: "במשחקים הראשונים חייבים קודם כל לנצח, פחות חשוב איך עושים מאת זה. בהמשך העונה אפשר להשתפר ביכולת. יש לנו שלוש נקודות ואנחנו צריכים להשיג עוד ניצחונות בליגה ובאירופה לפני פגרת הנבחרות".

האם יש סיכוי לתארים העונה: "אם לא הייתי חושב ככה, לא הייתי בא לאולימפיאקוס. העונה שעברה לא היתה כל כך מוצלחת, זה מועדון גדול שחייב לזכות בתארים. המנקום הראשון הוא המקום הראוי לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי