קנדיל הצטרף לנבחרת במקום הרוש הפצוע, גם טאהא שוחרר

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | ערן לוף

שוער סכנין נקרא לסגל ברגע האחרון וימריא למשחק ליגת האומות באלבניה, חיימוב צפוי לפתוח. לא יזומן שחקן במקום בלם הפועל ב"ש. דאבור צפוי לעלות בחוד. הרצוג לתקשורת באוסטריה: "חזרת זהבי היא הדבר הכי חשוב"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל קיימה הבוקר (רביעי) אימון במתחם אחרון בית הנבחרות בשפיים ובצהריים תמריא לטירנה, בירת אלבניה, כשלסגל למשחק פתיחת ליגת האומות וכן למשחק הידידות בבלפסט מול צפון אירלנד בשבוע הבא יצטרף השוער מחמוד קנדיל, שימלא את מקומו של אריאל הרוש הפצוע. לואי טאהא שוחרר גם הוא בעקבות הפציעה, אך לא יוזמן שחקן במקומו.


שוער הפועל באר שבע עבר MRI באמצע השבוע ואמור היה לשוב היום לאימונים, אולם לא התגבר על הכאבים ונופה מהסגל, כך שבאלבניה צפוי כעת לפתוח גיא חיימוב בין הקורות. המשחק ביום שישי יערך באצטדיון בעיר אלבסאן, בו ניצחה ישראל את אלבניה 0:3 במפגש תחת המאמן אלישע לוי.


המאמן אנדי הרצוג שוחח עם מספר שחקנים על המשחק ועל הרצון שלו מהם מבחינה מקצועית, כשבין השאר עבד עם קשר מכבי תל אביב דור פרץ והכין אותו לאפשרות שיפתח בהרכב לצדם של ביבראס נאתכו וביראם כיאל. בחוד ההתקפה יוצב בשישי מואנס דאבור, כשעל פי בתרגול הבוקר לחלוץ זלצבורג יסייעו ערן זהבי ודור פרץ מקו שני. נושא הבלמים יקבע רק באימון מחר והבוקר שרן ייני נוסה ליד ניסו קפילוטו ואיתן טיבי בתרגול של שלושה בלמים. מנהל הנבחרת ישראל סטוצ'ינסקי כבר המריא אתמול לאלבניה להכין את הגעת הנבחרת ואת האוכל הכשר למשלחת.



אריאל הרוש. לא התאושש ונאלץ להישאר בארץ (עדי אבישי)


במקביל, באוסטריה קיימת התעניינות רבה במשחק הבכורה אנדי הרצוג על הקווים של נבחרת ישראל, מאחר שהמאמן נחשב אולי לגדול הכדורגלנים במדינה. עד כה היה הרצוג פרשן פופולארי ומועמד לאמן את הנבחרת במולדתו וכלי תקשורת מהמדינה שולחים כתבים למשחק, למרות שהוא לא ממש נוגע לנבחרת אוסטריה. הרצוג עצמו אמר היום לעיתון האוסטרי "קרונן צייטונג" בו שימש כפרשן עד למינויו כמאמן: "יש בישראל התעניינות עצומה לקראת המשחק. בתקשורת לא מפסיקים לדבר על סגל השחקנים שזימנתי ויש דעות לכאן או לכאן, אבל זה חלק מהעניין כי תמיד יהיו חילוקי דעות על שחקן זה או אחר שזומן". 

בעיתון אף נכתב שחילוקי הדעות הכי גדולים הם לגבי זימונו של ערן זהבי בעקבות פרשת זריקת סרט הקפטן. "החזרתו של ערן זהבי לנבחרת הייתה הדבר הכי חשוב באסיפה של ההתאחדות, בגלל שהוא שחקן חשוב מאוד לנבחרת", אמר הרצוג, למרות דבריו במסיבת העיתונאים בישראל על כך שהוא לא מצפה מזהבי להיות הכוכב אלא לתרום את שלו. במולדתו הבהיר המאמן חד משמעית שזהבי חשוב לו מאוד ובעיתון אף העניקו לזהבי והרצוג כותרת משותפת: "בכורה עם קאמבק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי