לירוי סאנה שוחרר מנבחרת גרמניה מסיבות אישיות

לירוי סאנה, אנטוניו רודריגר
לירוי סאנה, אנטוניו רודריגר | Gettyimages

שחקן הכנף בן ה-22, שנופה בקיץ מסגל נבחרתו רגע לפני תחילת המונדיאל, עזב את המחנה של המאנשאפאט מסיבות אישיות לאחר שיחה עם מאמנו יואכים לב ולא יעמוד לרשותו במשחק ההכנה הקרוב נגד פרו בראשון.

(גודל טקסט)

אפשר להגיד שתקופה לא קלה בכלל עוברת על לירוי סאנה. שחקן הכנף המוכשר, שבעונה שעברה כיכב במנצ'סטר סיטי תחת פפ גווארדיולה והיה אחד השחקנים הבולטים באנגליה, לא מוצא את מקומו בקבוצה בקבוצה העונה ורשם 30 דקות במצטבר בכל העונה עד כה.

אלא שהירידה במעמדו באה לידי ביטוי יותר מכל בנבחרת הגרמנית. אחרי שבקיץ הודח מסגל המאנשאפט בצורה כואבת רגע לפני גביע העולם ופספס את הטורניר, היום (שישי) החלוץ שוחרר בשנית מסגל נבחרתו ולא יעמוד לרשות יואכים לב במשחק הידידות ביום ראשון הקרוב נגד פרו. על אף שבתיקו המאופס אתמול במסגרת המחזור הראשון בליגת האומות נגד נבחרת צרפת , נכנס שבע דקות לסיום, החלוץ ערך היום שיחה עם מאמנו לנבחרת שכאמור כבר ניפה אותו במונדיאל האחרון, וסוכם כי הוא יעזוב את הסגל עקב מה שהוגדר כסיבות אישיות. 

אין עוררין על כך שסאנה הוא אחד השחקנים הצעירים המוכשרים כיום ביבשת. עם זאת, נראה שאופיו הבעייתי בא לעיתים בעוכריו. עדות נוספת לכך היא הביקורת שהעביר עליו חברו לנבחרת טוני קרוס, כשאמר שסאנה לא מגשים את מלוא פוטנציאל שלו וכי לעיתים אין לדעת אם הוא הפסיד או ניצח ועליו לשנות את הגישה שלו.

לב. מערכת יחסים מורכבת עם סאנה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי