אוראל דגני ישוב להרכב הפועל תל אביב מול בני סכנין

אוראל דגני
אוראל דגני | מאור אלקסלסי

קפטן האדומים שנפצע בחודש יולי, חוזר להרכב של רפואה למשחק החוץ בדוחא שיערך מחר (שבת 19:45, ישיר בספורט 3). גוטליב בספק למשחק. גאדיר שחתם השבוע במועדון הצפוני יהיה בסגל, קלאודימיר יפתח לראשונה ב-11

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב שניצחה במחזור הקודם את הפועל חיפה תשחק מחר (שבת 19:45, שידור ישיר בספורט 3) נגד בני סכנין באצטדיון דוחא.


בקבוצה מקווים שהבעלים יצרף שחקן קישור איכותי לקבוצה עד תום חלון העברות, אך הסיכויים למהלך כזה מאוד נמוכים. הבלם הגמבי, סייקו קייסי בן ה-20 ששיחק בעונה שעברה בליגת המכללות בארצות הברית, הגיע להתרשמות של הרגע האחרון, אבל ספק עם בזמן הקצר שנותר קובי רפואה יוכל להתרשם ממנו וככל הנראה לא יוחתם בקבוצה. כפי שפרסמנו לראשונה אתמול במועדון יפעלו להעביר למועדון אחר בליגה הלאומית את הבלם הצעיר מחוף השנהב אולירך מלקה, כשהפועל מרמורק, בני לוד וראשון לציון מגלות בו עניין. לאחר המשחק נגד בני סכנין תתקבל ההחלטה בנושא מוטי ברשצקי שמבוקש על ידי מכבי נתניה ובני יהודה.


לרשות המאמן קובי רפואה יעמוד הבלם אוראל דגני שהחלים מפציעה, ובמהלך היום יתברר מצבו של הבלם השני, אדי גוטליב, שחש אתמול חולשה בשל מחלה ולא התאמן אתמול. הצוות המקצועי מאמין כי גוטליב לא יחמיץ את המשחק נגד בני סכנין ובכל מקרה אם לא יוכל לפתוח בהרכב הבלם הצעיר רז שמלה ימשיך לפתוח במרכז ההגנה. רמזי ספורי ימשיך להיעדר מהסגל בשל פציעה בכף הרגל.


הברזילאי רוג'ר ברנרדו ששיחק נגד הפועל חיפה כבלם, יחזור לקישור לצדו של ניר לקס. בין הקורות ימשיך רובי לבקוביץ' שגילה יכולת טובה נגד הפועל חיפה כשאריק ינקו ימשיך על ספסל המחליפים.



אדי גוטליב. בספק למשחק הקרוב (אודי ציטיאט)


הפועל תל אביב תצא היום לבית מלון בנצרת עילית, שם תשלים את הכנותיה למשחק מרחק נסיעה קצרה ממגרש בסכנין. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים המשכיות כי אחרת זה יהיה שוב תהליך שייעצר. המשחקים נגד בני סכנין בחוץ תמיד קשים ובכלל למדנו שכל משחק בליגה מצריך מאיתנו יכולת גבוהה כדי לנצח".


בני בן זקן מחפש ניצחון ראשון בליגה
בני סכנין רוצה להשיג את הניצחון הראשון של העונה וזאת לאחר שתי תוצאות תיקו בשני המחזורים הראשונים. במועדון מודעים לקושי במשחק מול הפועל תל אביב שמגיעה לאחר ניצחון על הפועל חיפה אבל מצד שני בסכנין יודעים שאם היא רוצה להגיע לפלייאוף העליון, היא חייבת לנצח במשחקיה הביתיים.


לאחר מאמצים רבים קיבלה הקבוצה אישור לארח את המשחקים באצטדיון דוחא וזאת לאחר שראשי המועדון דאגו להציב קרסולות בכניסות למגרש. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן בני בן זקן ימשיך בשיטה עם ארבעה שחקני הגנה וההתלבטות הגדולה שלו היא בקישור בין איהאב גנאים שמרשים מתחילת העונה לבין ג'אבר עטאא. בנוסף בקישור ישחקו מהראן ראדי וקלאודימיר פריירה, ועבור הברזילאי זה יהיה בכורה בהרכב הראשון של הקבוצה. בחוליית ההתקפה נראה שלא יהיו שינויים וישחקו ג'ורג' אקפביו, שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי.



גאדיר עשוי לערוך בכורה מחודשת בבני סכנין (ערן לוף)


בסכנין לא אהבו את העובדה ששוב נתניה העלתה את שמו של מוגרבי כמועמד להגיע לקבוצה וזאת לאחר שסירבה להצעה כבר פעם אחת בטענה כי השחקן אינו משוחרר העונה. "המטרה שלנו הקיץ הייתה לחזק את הקבוצה ולראייה הבאנו את מוחמד גאדיר. אין לנו שום כוונה להיחלש ולכן רק סכום חסר תקדים יגרום לנו לחשוב על עזיבת מוגרבי", הבהירו הבוקר במועדון. גאדיר עצמו אגב יהיה בסגל ויפתח את המשחק על הספסל.


בן זקן התייחס לחזרתו של מוחמד גאדיר: "רצינו אותו בתחילת הקיץ ואני שמח שהסתדר בסוף שהוא הגיע אלינו ומגיעה מילה טובה להנהלה שהביאה אותו. הוא לא שיחק 90 דקות לאחרונה אבל הוא חד ומלא מוטיבציה להצליח. יש לנו שחקנים טובים במספר עמדות ונבחר את השחקנים הטובים ביותר. לגבי המשחק? הייתה לנו הכנה קצת שונה אבל יש לנו קבוצה טובה שתצליח".


גאדיר עצמו אמר: "אני שמח לחזור הביתה ולמשפחה. אומנם לא שיחקתי הרבה אבל התאמנתי עם באר שבע ושמרתי על כושר. אני לא כשיר ל-90 דקות אבל אני לא יכול להשתלב. יש לי המון חברים כאן וזה עזר להתאקלם בעיקר בחדר ההלבשה. זאת פעם ראשונה שלי עם בן זקן והוא נראה מאמן טוב ואני מקווה שיהיה לנו טוב ביחד".


הרכבים משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עוביידה חטאב, קלאודימיר פריירה, גאבר עטאא (איהאב גנאים), מהראן ראדי, ג'ורג' אקפביו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי.


הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב (רז שלמה), אוראל דגני, מרווין פירסמן, רוג'ר ברנרדו, ניר לקס, רז כהן (אמיר עגייב), אחמד עאבד, עומר דמארי, רועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי