סוף העונה: יוסטון השלימה 1:4 על ווסטברוק ואוקלהומה סיטי

ווסטברוק והארדן
ווסטברוק והארדן | AFP

47 נקודות של ראס לא הספיקו מול הארדן והחברים. סן אנטוניו ב-2:3 על ממפיס, יוטה גברה על הקליפרס

(גודל טקסט)
העונה המופלאה של ראסל ווסטברוק הגיעה לסיומה. יוסטון השלימה הלילה (בין שלישי לרביעי) 1:4 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר ושלחה את ראס למנוחה עד לעונה הבאה. סן אנטוניו עלתה ל-2:3 בסדרה מול ממפיס.


יוסטון – אוקלהומה סיטי 99:105 (1:4 בסדרה)
קרב ה-
MVP של העונה שעמד במוקד הסדרה, התגלגל די כצפוי לכיוון הרוקטס העדיפים. ג'יימס הארדן אולי מספק מספרים מעט פחות נוצצים מראסל ווסטברוק, אבל הצוות המסייע שלו טוב בהרבה.


ווסטברוק עצמו ניסה הכל, באמת הכל וכמעט רשם טריפל-דאבל רביעי ברציפות בסדרה כשהפגיז 47 נקודות, 11 ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אבל זה לא הספיק מול הארדן ולו וויליאמס שתרם לא מעט מהספסל.


ווסטברוק
מאבק חם, הארדן מנסה לברוח (AFP)


הרוקטס ידעו לנעוץ את המפרקים חזק בדקות בהן ווסטברוק נח וכשזה קרה לאורך שש דקות בהתמודדות, הם גם השלימו את המשימה ושלחו את הת'אנדר הביתה.



הארדן סיים עם 34 נקודות באחוזים לא מרשימים ושמונה ריבאונדים, וויליאמס תרם 22 משלו ופטריק בברלי סיים סיים עם 15. לצד ווסטברוק ג'רמי גראנט ואלכס אברינאס תרמו 11 כל אחד, רק שתבינו את מהות ההבדל.



סן אנטוניו – ממפיס 103:116 (2:3 בסדרה)
קל זה לא הולך לספרס בסדרה מול הדובים העקשים, אך החבורה של פופוביץ' ידעה לקחת פיקוד בדקות חשובות ולא למעוד בבית. אחרי מחצית צמודה ויתרון זעום, הגיע הרבע השלישי והמארחת ברחה ליתרון דו-ספרתי.


לנארד
לנארד מנסה לעצור את קונלי (AFP)


מאנו ג'ינובילי בדקות טובות ונקודות חשובות, סייע עם הניסיון שלו והפער כבר צמח ל-15 עבור הספרס. קוואיי לנארד ידע לסגור עניין ברבע האחרון והדקות האחרונות כבר היו בסימן המחליפים.



לנארד רשם 28 נקודות, פאטי מילס תרם 20 משלו וטוני פארקר סיים עם 16. ג'ינובילי תרם 10 חשובות משלו. 26 של מייק קונלי ו-17 של מארק גאסול לא הספיקו לדובים שינסו להישאר בחיים במשחק מספר שש.

לוס אנג'לס קליפרס – יוטה 96:92 (3:2 בסדרה)
איזו סדרה מותחת ונהדרת אנחנו מקבלים ולא בכדי נאבקו שתי הקבוצות על המיקום ממש עד לרגע שלפני הפלייאוף. הג'אז המשיכו להישען על יעילות ושוב גנבו את הביתיות בסטייפלס סנטר.



גורדון הייוורד והחברים פתחו יתרון קטן בהפסקה ושמרו עליו לתוך הרבע השלישי. דקות מצוינות של ג'ו ג'ונסון שמזכיר נשכחות בסדרה לצד אסיסטים נהדרים של אקס מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס, הקנו לאורחת שליטה גם ברבע המכריע.



כריס פול היה יציב ושוב סיפק משחק טוב, ג'מאל קרופורד סייע עם נקודות חשובות, אבל זה לא הספיק כשגם רודני הוד איפס כוונות ברגעים החשובים. אז היו אלו הדקות של ג'יי. ג'יי רדיק הוותיק שעם מהלך גדול שמר את הקליפרס בעניינים קצת פחות מדקה לסיום. 19.2 שניות לסיום, חברים ג'ו ג'ונסון עם סל חשוב קבע 87:92 לג'אז. ג'ורג' היל עוד דייק מהעונשין ולמרות שלשה של כריס פול, הג'אז השכילו לשמור על הניצחון בכיס.



גורדון הייוורד סיים עם 27 נקודות, 16 תרם רודני הוד ו-14 סיפק ג'ו ג'ונסון. מנגד, 28 של כריס פול ו-26 של ג'יי ג'יי רדיק לא הספיקו לקליפרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי