חכמה על חלשים: 65:84 למכבי ת"א על קריית גת

גיא פניני
גיא פניני | אודי ציטיאט

הצהובים לא התקשו מול נועלת הטבלה ועצרו רצף של שמונה הפסדים בכל המסגרות, מקל הצטיין עם 14 נק'. גאודלוק נחת בישראל

(גודל טקסט)

כמה שמכבי תל אביב הייתה צריכה יריבה נוחה כמו מכבי קריית גת. הצהובים עצרו הערב (רביעי) רצף של חמישה הפסדי ליגה ושמונה הפסדים בכל המסגרות עם 64:85 חלק על הקבוצה שכבר ירדה לליגה הלאומית.

 

הצהובים, שהגיעו הישר ממחנה האימון המקוצר בעין גדי לא התקשו כמעט בשום שלב של המשחק מול הדרומיים האנמיים. מקל, סמית' קלעו, נמרוד לוי הצטרף לחגיגה ועוד לפני ההפסקה ההפרש כבר הגיע לדו ספרתי. יוגב אוחיון, שחזר מפציעה ארוכה, נראה נהדר בשני צדי המגרש ונבחר למצטיין במשחק, המקומיים לעומת זאת לא הופיעו לחצי השני והדקות האחרונות כבר היו גאברג' טיים ארוך.



ממש לפני המשחק אנדרו גאודלוק נחת בישראל ואמר: "אני מרגיש מצוין, כל יום יש שיפור. אתחיל להתאמן מחר ומאמין שאשחק כבר בשבוע הבא. קיבלתי טלפונים והודעות מהחברים כאן ואני בא לעזור. זה רק מגדיל את האתגר ואני אוהב אתגרים. היו לנו הרבה פציעות אבל מקווה שעכשיו יהיה קצת מזל לסיום העונה. האליפות נותרה המטרה".


קלעו למכבי קריית גת: ג'סטין קרטר 19, ג'וש סלבי 17, אייל שולמן 10, נועם לייש 8, נטע סגל 6, אלכס רוזנברג 4, אור סולומון 1.

 

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 14, דווין סמית' 11, יוגב אוחיון 9, ויקטור ראד וסילבן לנדסברג 8 כל אחד, קווינסי מילר 7, ג'ו אלכסנדר, גיא פניני ונמרוד 6 כל אחד, קולטון אייברסון 5, איתי שגב 4.




איינרס בגאצקיס. לא שם לב לעבירה של לנדסברג. צילום: אודי ציטיאט



רבע ראשון
קריית גת עלתה בחמישייה עם אייל שולמן, ג'וש סלבי, נועם לייש, ג'סטין קרטר ואלכס רוזנברג. מכבי ת"א פתחה עם גל מקל, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון.


המארחים פתחו טוב ונועם לייש הצעיר העלה אותם ל-10:12. 
המארחים פתחו טוב ונועם לייש הצעיר העלה אותם ל-10:12. אייברסון וסמית' התעוררו והפכו את התוצאה לפני שנטע סגל הצעיר קלע שלשה יפה וקבע 18:20 לדרומיים בסיום הרבע הראשון. אירוע שמסמל עונה שלמה התרחש כאשר סילבן לנדסברג ספג עבירה שלישית מוקדמת ללא שאף אחד מצוות המאמנים בצהוב שם לב. 


רבע שני
פניני, אוחיון ומילר הובילו ריצת 0:9 בתחילת הרבע והצהובים ברחו ל-20:27. נמרוד לוי הצעיר הצטרף לחגיגה עם סל ועבירה שקבעו 23:35 ארבע דקות וחצי לסיום המחצית. המקומיים לא ויתרו, אבל דווין סמית' צלף שלשה על הבאזר וקבע 35:48 בירידה לחדרי ההלבשה.


רבע שלישי
אוחיון הראה אינטנסיביות רבה בשני צדי המגרש וסידר אסיסט יפה לסמית' שקבע 42:61. קריית גת ניסתה לחזור למשחק, לפני שגל מקל דייק פעמיים מקו העונשין וקבע 50:68 לקראת עשר הדקות האחרונות.


רבע רביעי
גם ברבע כזה האדישות של חלק מהשחקנים בצהוב הרגיזה את בגאצקיס שהזעיק פסק זמן לאחר דאנק מהדהד של ג'סטין קרטר. הדקות האחרונות היו גארבג' טיים ארוך והמשחק הסתיים ב-65:84 צהוב.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי