בגאצקיס פוטר ממכבי תל אביב, אריק שיבק יחליפו

הניצחון על חיפה נתן אמונה שאפשר לעשות את זה. שיבק
הניצחון על חיפה נתן אמונה שאפשר לעשות את זה. שיבק | צילום: ערן לוף

כצפוי: אחרי ההפסד באשדוד ולפני תחילת הפלייאוף גם הלטבי שילם בכסאו. אקס ראשל"צ יגיע להיכל ויהיה המאמן החמישי של הצהובים העונה

(גודל טקסט)
עוד זעזוע במכבי תל אביב. אחרי ה-80:70 למכבי אשדוד שהשלים רצף שמונה הפסדים בעשרת משחקי הליגה האחרונים, מכבי תל אביב הודיעה רשמית על פיטוריו של המאמן הלטבי, איינארס בגאצקיס.


בישיבה שקיימה הנהלת המועדון לאור התקופה הבלתי פוסקת של הפסדים, הוחלט לסיים את תפקידו של המאמן שהגיע במהלך העונה במקומו של רמי הדר. מדובר במאמן הרביעי העונה שמסיים את תפקידו בהיכל לאחר פיטוריו של ארז אדלשטיין בתחילת העונה והקדנציה הקצרה של ליאור ליובין.



שילם את המחיר. בגאצקיס (עדי אבישי)


אריק שיבק שפוטר במהלך העונה ממכבי ראשון לציון אותה הוביל אשתקד לאליפות היסטורית, יחליף  את בגאצקיס על הספסל בהיכל מנורה מבטחים ויוצג היום ב-14:00. המאמן בן ה-60 עבד בעברו כמובן בהפועל אילת, הפועל תל אביב ואימן גם במונס הבלגית ובליגה בהולנד. הוא הספיק לאמן ארבע שנים בנבחרת ישראל ולאחר קדנציה בבלגיה הגיע שוב לאילת ממנה פוטר והוחלף על ידי עודד קטש. 


אשתקד מונה למאמן מכבי ראשון לציון אותה הוביל לאליפות היסטורית עם ניצחון בארנה על הפועל ירושלים, וכעת יהיה המאמן החמישי של הצהובים בעונה הנוכחית. 
שיבק הדיח את מכבי ת"א בשתי העונות האחרונות מהפיינל פור הישראלי כמאמן הפועל אילת ומכבי ראשון לציון. לאחר 34 שנות אימון הוא יגיע לראשונה למכבי ת"א. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי