סופסוף פגעו ברכש: שיבק הוליך את מכבי ת"א ל-73:87 על הרצליה

שיבק
שיבק | עדי אבישי

גאודלוק (21 נק'), ראד (17) ומילר (14) העלו את הצהובים ל-0:1 בסדרת רבע הגמר בבכורה של המאמן החדש. שארפ ג'וניור (16) הצטיין אצל המפסידים

(גודל טקסט)

החדשות הטובות עבור מכבי תל אביב: הצהובים ניצחו 73:87 את בני הרצליה ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר, שנעדרו בחלקים נרחבים של העונה, נראו חדים ביותר וסיימו עם 35 נקודות ו-40 נקודות מדד. אריק שיבק, המאמן החמישי על הפרקט ביד אליהו, ניצח בבכורה והתוצאה אפילו מרמה, it was esay then it looks.

החדשות הרעות: האורחים לא הופיעו למשחק בדיוק כמו שקרה להם בקריית גת (הפסד שמנע מהם את המקום השלישי), כארם משעור עלה לשחק אחרי שלושה שבועות ונראה חלוד (גם הכותרות בדבר מעברו למכבי בעונה הבאה לא עשה לו טוב), והסטטיסטיקה מלמדת שכל ארבעת קודמיו של שיבק – ארז אדלשטיין, רמי הדר, ליאור ליובין ואיינראס בגאצקיס ניצחו את המשחק הראשון שלהם.

והנתון המדאיג ביותר: שבע נקודות בלבד ברבע הרביעי. במקום להמשיך עם האנרגיות, למחוץ את היריבה ב-30 הפרש ולשלוח מסר לסדרה כולה בחרו שחקני מכבי לקחת סייאסטה.

עדי אבישי
אוהדי מכבי במחאה שקטה. צילום: עדי אבישי

המשחק יצא לדרך לא לפני שמחאה די שקטה ודי מיניאטורית של אוהדי מכבי נגד ההנהלה נרשמה ביציעים, אבל על הפרקט עלו השחקנים בצהוב בטירוף ברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. די.ג'יי שארפ בסדרת שלשות החזיר את האורחים לפיגור של שתי נקודות ברבע השני, אבל השלישי כבר היה העתק של הראשון. פרט למשעור ירצה גם ג'ף אדריאן לשכוח את המשחק.

רבע ראשון
ג'ו אלכסנדר סחף את הצהובים עם שלשות וחטיפה והעלה ל-2:11. האורחים נראו בהלם מהאנרגיות ששיבק הביא למכבי ושגב קבע 9:21. כשנדמה היה שאנחנו בדרך לתבוסה נכנסו וויליאמס ומשעור למשחק והזכירו שלצהובים יש הרי הגנה רק על הנייר. הרבע הסתיים ב-25:28 למארחת.

ל
שיבק יוכיח שמשנה מאמן משנה מזל? צילום: עדי אבישי

 
רבע שני
מכבי ברחה ל-28:35 אבל די. ג'יי שארפ דפק שלוש שלשות ב-100%, הזכיר לאוהדי הצהובים את אבא רק מהצד הכואב ואנחנו רק ב-43:46 למארחת. הרצליה לא עשתה סל בשתי הדקות האחרונות וירדה בפיגור 50:43.

מ
אחד שהגיע, אחד שלא. גאודלוק ומשעור. צילום: עדי אבישי


רבע שלישי 

גורקה דיבר במחצית על להיות אגרסיביים ולמנוע ממכבי לפתוח חזק, אבל בפועל השחקנים שלו לא הופיעו לרבע השלישי. מילר, גאודלוק וראד ערכו מטווח קליעות מכל מקום בעוד הרצליה התקשתה ללכת לסל לעשות שתיים קלות. היתרון עלה ל-52:65 ומשם ל-57:80 בסיום הרבע.

רבע רביעי
עשר הדקות האחרונות היו גארבג'. מכבי התקשה לייצר נקודות, הרצליה מצדה השתדלה לא להתקרב יותר מדי, 73:87.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי