ספאחיה סגר במכבי תל אביב, ההודעה הרשמית ב-1 ביולי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | טוויטר

המאמן הקרואטי בן ה-54 סיכם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, אבל יחתום באופן סופי בעוד כשבוע וחצי בגלל מחויבויות באטלנטה. גודס, בורשטיין ופנינג צפויים לשמש כעוזריו

(גודל טקסט)
נבן ספאחיה סגר את תנאיו במכבי תל אביב ויחתום בקרוב על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. ההודעה הרשמית תצא ב-1 ביולי בעקבות מחויבויות לאטלנטה וחוקים שונים ב-NBA.


כזכור, אחרי שלוש שנים קשות ניסו הצהובים להחזיר את דייויד בלאט, אך בעקבות כישלון המגעים עם המאמן הישראלי פנו באופן מיידי לקרואטי וכעבור מספר ימים העסקה נסגרה.




המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' שהה בימים האחרונים באטלנטה על מנת לסגור את העסקה ולדון בתוכניות המקצועיות לקראת העונה הקרובה. המאמן עסוק בימים אלו במחנה האימונים של ההוקס לקראת הדראפט שיתקיים בלילה שבין חמישי לשישי.


ספאחיה בן ה-54 חוזר לקדנציה שנייה בישראל לאחר שאימן את הצהובים בעונת 2006/7 והוביל אותם לזכייה באליפות ולרבע גמר היורוליג שם הודחו על ידי צסק"א מוסקבה. בגביע המדינה הודחו הקרואטי ושחקניו בחצי הגמר על ידי בני השרון של אפי בירנבוים. בסיום העונה נפרדו הצדדים.


נבן ספאחיה. בקשר טוב עם וויצ'יץ' (טוויטר)
נבן ספאחיה. בקשר טוב עם וויצ'יץ' (טוויטר)


לאחר שעזב את מכבי ת"א עבר לטאו ויטוריה אותה הוביל לזכייה באליפות ספרד ולחצי גמר פיינל פור היורוליג. בעונה שלאחריה עבר לוולנסיה וזכה עמה ביורוקאפ (2010). ב-2011 זכה עם פנרבחצ'ה בדאבל בטורקיה. ב-2013 חזר לקדנציה שנייה בציבונה זאגרב, אך פוטר כעבור זמן קצר. ב-2014 הצטרף לצוות האימון של אטלנטה הוקס מה-NBA שם עבד בשלוש העונות האחרונות.


לפי ההערכות גיא גודס (שימש כעוזרו של ספאחיה בקדנציה הקודמת), טל בורשטיין (שיחק תחת המאמן באותה עונה) וטים פנינג צפויים לשמש כעוזריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי