הפועל ירושלים סימנה את דוסון, שישחק עם יוסטון בליגת הקיץ

דוסון. אוהב הטבעות וחסימות
דוסון. אוהב הטבעות וחסימות | צילום: דני מרון

אחרי שהפסידה את ג'ון דיברתולומיאו למכבי ת"א, חושקת האלופה בגארד המוכשר של ראשל"צ, שבמידה ולא ישיג חוזה יזכה להצעה לחתום

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עוקבת בעניין אחר ההתפתחויות בגזרת שון דוסון, שעתיד להשתתף בליגת הקיץ של ה-NBA, ובמידה ולא יקבל חוזה יפתחו עימו האדומים במשא ומתן. האלופה עוקבת בדריכות אחר מצבו של הגארד והוא מועמד לחיזוק השלד הישראלי בקבוצה, לאחר שהאדומים בבירה הפסידו בקרב על ג'ון דיברתולומיאו למכבי תל אביב.


דוסון שוהה כבר מספר ימים בארה"ב לצורך אימונים אישיים ובעוד שבועיים יחל את דרכו בליגת הקיץ, במדי יוסטון רוקטס, במטרה להשיג חוזה באחת מקבוצות ה-NBA.
 

עבור דוסון הליגה הטובה בעולם נותרה השאיפה העליונה שלו, אחרי שבקיץ שעבר הגיע הגארד לארצות הברית לאחר הזכיה באליפות עם ראשון לציון. הוא שיחק עם וושינגטון וויזארדס בליגת הקיץ בלאס וגאס, אך לא קיבל חוזה וברגע האחרון העניקה לו ניו אורלינס הזדמנות כשהחתימה אותו על חוזה למחנה האימונים. דוסון השתתף במספר משחקי הכנה של הפליקנס, ואף טס עם הקבוצה למחנה בסין, אך שוחרר לפני פתיחת העונה וחזר לעיר היין.


שון דוסון בליגת הקיץ אשתקד. האלופה סימנה אותו

שון דוסון בליגת הקיץ. מבוקש אצל האלופה


אחרי שהיה לאחד הישראלים הטובים בליגה אשתקד, העונה רשם דוסון (22, 1.98) צניחה ביכולת ואף נעדר ממשחקים רבים בשל פציעה טורדנית בברכו. ממוצעיו בליגה השנה עמדו על 13.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק, אלא שבפלייאוף ובפיינל פור הוא רשם ירידה נוספת ביכולת ולא הצליח לשחזר את ההישג מהעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי