הטרייד הגדול של הקיץ: ג'ורג' לקליבלנד, דנבר תקבל את לאב

פול ג'ורג' מול קליבלנד
פול ג'ורג' מול קליבלנד | צילום: AFP

הקאבס, אינדיאנה והנאגטס במגעים נמרצים, הפייסרס יקבלו מספר שחקנים. וגם: לאיזו קבוצה יהיה "הקו הקדמי הטוב בליגה"?

(גודל טקסט)
ג'נרל מנג'ר עדיין אין לה, אבל קליבלנד קאבלירס פועלת במרץ על מנת לחזק את הסגל בעונה האחרונה בחוזהו של לברון ג'יימס. ESPN מדווח שהקאבלירס "במגעים נמרצים" לטרייד משמעותי שיביא את פול ג'ורג' לאוהיו כבר בקיץ הנוכחי.

 

מי שמעורבת בטריייד היא דנבר. הקאבס רוצים לשלוח את קווין לאב לקבוצה מקולורדו וזו תעביר מספר שחקנים לאינדיאנה בדוגמת עמנואל מודיאיי, קנת' פאריד ו-ווילסון צ'נדלר, בעוד שג'ורג' יחבור לקינג ג'יימס, חברו הטוב, בשורות הסגנית האלופה.


 

לפי הדיווחים הקבוצות דנו ביניהם בנושא עוד לפני הדראפט ביום חמישי האחרון, אך לא הצליחו להגיע להסכמות והמגעים נמשכים כל הזמן. הקאבס מקווים להשלים את העסקה כבר בקיץ הנוכחי, מתוך חשש שפורוורד אינדיאנה יעדיף להגיע ללוס אנג'לס לייקרס בקיץ הבא.

 

קליבלנד היא לא היחידה שרוצה את ג'ורג'. גם יוסטון, לייקרס, בוסטון וסן אנטוניו ישמחו לקלוט את הכוכב בן ה-27 לשורותיהם כבר לקראת העונה הקרובה, כך שמצפה לקבוצה מאוהיו משימה קשה. מקורות בליגה טוענים שהקאבס ניסו לצרף את ג'ימי באטלר, אך האחרון העדיף לחבור למאמנו לשעבר טום תיבודו במינסוטה.


לאב עם לברון. הפורוורד בדרך לדנבר? (AFP)
לאב עם לברון. הפורוורד בדרך לדנבר? (AFP)


עדיין קיימת אפשרות שדוויין ווייד וכרמלו אנתוני יצטרפו לסגנית האלופה, בתנאי שישיגו שחרור משיקגו וניו יורק ניקס בהתאמה. הסיכויים לכך לא גבוהים.

 

דנבר מצדה לא שוקטת על השמרים. הנאגטס מקווים לצרף את בלייק גריפין, שלא צפוי להישאר בקליפרס, ולהרכיב את "הקו הקדמי הטוב בליגה" יחד עם ניקולה יוקיץ' המשתפר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי