גיא פניני חתם בהפועל חולון: גאה להצטרף למועדון מפואר

גיא פניני
גיא פניני | אתר רשמי

קפטן מכבי תל אביב היוצא הפתיע ועבר לשנתיים לקבוצה של דן שמיר: "קבוצה עם קהל נפלא, היה לי ברור שאני וחולון זה חיבור מתבקש. יאללה חולוניה". במועדון מרוצים: "גיא יוסיף לנו נסיון"

(גודל טקסט)

גיא פניני מצא את התחנה הבאה בקריירה שלו. אחרי ששוחרר לפני יומיים ממכבי תל אביב, ולמרות שהחזיק בהצעה מבני הרצליה, הפורוורד חתם היום על חוזה לשנתיים בהפועל חולון והוא השחקן הראשון שמצטרף לסגל של דן שמיר. "אני גאה להצטרף למועדון הפועל חולון, מועדון מפואר, עם קהל נפלא ועם אנשים נהדרים", אמר פניני במעמד החתימה, "היה לי ברור מרגע שהפכתי לשחקן חופשי שהמועדון הזה ואני זה חיבור מתבקש. אני שמח לחזור לעבוד עם מאמן גדול כמו דן שמיר. יאללה חולוניה".


פניני רשם העונה את עונתו הגרועה בקריירה במסגרת היורוליג כשקלע 2.6 נקודות בלבד ב-27.7 אחוזים ל-3. בליגה דווקא חל שיפור מסוים גם בדקות וגם בנקודות לעומת העונה שעברה, אבל בשלבי הסיום של העונה התרומה שלו פחתה והוא איבד עם הקבוצה אליפות נוספת. פניני שיחק בתחילת הקריירה שלו בבני הרצליה על גלגוליה השונים ועבר גם בהפועל ירושלים וזכה עמה בשני גביעי מדינה. עם מכבי תל אביב יש לקפטן זכייה ביורוליג בשנת 2014, שלוש אליפויות ושמונה גביעי מדינה.
 


דן שמיר התייחס לצירופו של השחקן: "אנחנו הולכים לקראת עונה מאתגרת מאוד, גם בליגת האלופות של פיב"א וגם בניסיון לחזור על העונה הטובה בליגה. אין בשבילי דרך טובה יותר מלהתחיל בבניית הקבוצה לאתגרים האלה עם גיא פניני. אני מאחל לגיא שיהנה מהבית החדש שלו ושביחד נעשה דברים טובים בראש ובראשונה לקהל של הפועל חולון".


פניני ולנציאנו במעמד החתימה. חיזוק רציני
פניני ובעלי חולון שלמה אייזיק במעמד החתימה. חיזוק רציני (צילום: הפועל חולון)


יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "אנחנו גאים מאוד להחתים שחקן בקליבר של גיא ושמחים עוד יותר שמכל האופציות שהיו לו הוא בחר להגיע להפועל חולון מתוך כוונה לתרום מנסיונו ויכולתו. אין לנו ספק שבעונה בה אנו חוזרים לאירופה, למפעל איכותי, חשוב שיהיה לנו שחקן ברמתו של גיא. אני בטוח שנהנה ממנו והוא מאיתנו. גיא מתאים לחולון ואין לי ספק שהחיבור יהיה מושלם ומיידי וכולנו מאחלים הצלחה לגיא  בבית החדש".


הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי