ג'סטין דולמן מועמד למכבי תל אביב

קור רוח של מלפפון. דולמן בסיום
קור רוח של מלפפון. דולמן בסיום | צילום: AFP

הצהובים מחפשים חיזוק בעמדות הפנים והפורוורד (32, 2.06), ששוחרר מברצלונה לאחר שמיעט לשחק בעונה האחרונה בעקבות פציעה, נמצא ברשימות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מאיצה את החיפושים אחר חיזוק לעמדות הפנים ולספורט1 נודע שאחד המועמדים להגיע להיכל הוא ג'סטין דולמן. הפאוור פורוורד האמריקאי עזב הקיץ את ברצלונה, לאחר שראשי הקבוצה החליטו לא לממש עליו את האופציה בחוזה לעונה נוספת בעקבות הכישלון בעונה האחרונה והשינויים הרבים בסגל.

סיבה נוספת לעזיבתו של דולמן היא העובדה שהשחקן עבר מספר פציעות משמעותיות שגרמו לו להחסיר משחקים רבים בעונה האחרונה, עובדה שגם במכבי ת"א לוקחים בחשבון. השנה השתתף הפורוורד במחצית ממשחקי הקבוצה הקטאלונית ביורוליג וסיפק 7.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-15 הופעות. גם בליגה הספרדית הוא מיעט לשחק כששותף ב-12 משחקים בלבד, אך רשם ממוצעים נאים של 12.6 נקודות לצד 3.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. 

דולמן (32, 2.06), בוגר מכללת אקסבייר, הגיע לספרד ב-2010 כשחתם באליקנטה הצנועה לאחר שעבר במספר תחנות באירופה. את ההצלחה הגדולה ביותר רשם בוולנסיה, במדיה שיחק שלוש שנים – הוא נבחר פעמיים (2013, 2014) לחמישיית העונה של היורוקאפ ולשחקן המצטיין של הליגה הספרדית ב-2014, ולאחר מכן עבר לקטאלונים. דולמן מחזיק גם באזרחות קוסובו ושיחק בקיץ שעבר במדי הנבחרת.

ספאחיה ובורשטיין. החיזוק הבא בדרך? (אודי ציטיאט)
 ספאחיה ובורשטיין. החיזוק הבא בדרך? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי