פורסם סגל הנבחרת למחנה האימונים, האיגוד מגיב לפרשיית שגב

עומרי כספי וגל מקל
עומרי כספי וגל מקל | עדי אבישי

אדלשטיין זימן 16 שחקנים למשחקי ההכנה לקראת יורובאסקט 2017. האיגוד: "לא ניתן לגורמים מטעמו של השחקן להפיץ דברי שקר, כל שחקני הנבחרות מבוטחים בצורה מלאה"

(גודל טקסט)

ארז אדלשטיין פרסם היום (שני) את רשימת 16 השחקנים שזומנו למחנה האימונים של נבחרת ישראל לקראת אליפות אירופה שתפתח ב-31.8 בתל אביב. 

הסגל המלא: עמרי כספי, גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, יותם הלפרין, שון דוסון, עמית שמחון, גיא פניני, כרם משעור, אלישי כדיר, ג'ייק כהן, עוז בלייזר, ליאור אליהו, ריצ'ארד הוואל, עידן זלמנסון, אלכס צ'וברביץ'.

בשלישי (18:00) תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ארז אדלשטיין, הקפטן עמרי כספי והשחקן הוותיק בסגל יותם הלפרין בחדר התקשורת בהיכל קבוצת שלמה. לאחריו יתקיים אימון הפתיחה ממנו שוחרר גל מקל שיצא לבדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה, גראן קנריה.

איתי שגב. גורמים מטעמו מכפישים את האיגוד (עדי אבישי)
איתי שגב. גורמים מטעמו מכפישים את האיגוד (עדי אבישי)

בתוך כך, איגוד הכדורסל הגיב לטענות מצד מקורביו של איתי שגב על נושא הביטוח בנבחרות השונות: "מאז הודענו אתמול על השעייתו של השחקן איתי שגב מנבחרות ישראל וזאת מכיוון שעשה דין לעצמו ובחר שלא להגיע לאימוני הנבחרת האולימפית, עוסקים גורמים שונים מטעמו בהכפשת האיגוד ובהפצת סיפורים שאינם נכונים. האיגוד מבקש להבהיר כי שחקני נבחרת ישראל ובהם האולימפית, מבוטחים באופן הכולל והנכון ביותר עבור ספורטאים. מדובר בביטוח מקיף ומלא, זהה לזה של שחקני נבחרת ספרד, איטליה, גרמניה ונבחרות בכירות נוספות".

"באימון הפתיחה של הנבחרת האולימפית ב-4.7, מיד אחרי דברי המאמן אריאל בית הלחמי, דיבר עם השחקנים יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, שסיפר להם שהם מבוטחים באופן מלא, שאיגוד הכדורסל קיבל את כל דרישות הארגון בנושא ביטוח ובנשאים נוספים ושהוא מבקש מהם להתרכז בכדורסל ובייצוג המדינה בכבוד הראוי".

"איגוד הכדורסל דוחה את ההשמצות מטעם הגורמים הקשורים לשחקן איתי שגב וגם לא מטיל ספק ברצונו האמיתי לייצג את המדינה במדי נבחרת ישראל. האיגוד לא יתעמת מעל כלי התקשורת". 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי