נבחרת העתודה שבה לישראל, עודד קטש: עשינו הישג ענק

עודד קטש
עודד קטש | צילום: פיב"א

סגנית אלופת אירופה עד גיל 20 חזרה לישראל והתקבלה באירוע חגיגי בשדה התעופה, תמיר בלאט: "היינו עצובים אחרי הגמר"

(גודל טקסט)

פחות מיממה אחרי ההפסד הכואב ליוון בגמר אליפות אירופה עד גיל 20, שבה היום (שני) נבחרת העתודה לישראל והתקבלה באירוע חגיגי בשדה התעופה. המאמן עודד קטש וכוכבי הנבחרת ערכו מסיבת עיתונאים לסיכום הטורניר.

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "הנבחרת עשתה הישג מדהים. כל הכבוד לכל מי שהיה שותף. זו הסנונית הראשונה שמבשרת על התקדמות הכדורסל הישראלי והנבחרות הצעירות".


קפטן הנבחרת תמיר בלאט: "משהו התחבר לנו ואני שמח שהצלחנו להגיע להישג. היינו קצת עצובים אחרי ההפסד בגמר. אני גאה בשחקנים וכולנו גאים אחד בשני".

עודד קטש. הישג ענק (דני מרון)
עודד קטש. הישג ענק (דני מרון)

מאמן הנבחרת עודד קטש: "אנחנו תשושים ועייפים, אבל שמחים מאוד. לא ציפיתי ליהנות ככה. הצוות שלי הפך את זה לקל וכיף. אתם השחקנים גרמתם לנו להאמין כל יום ויום ועשיתם דרך יפה. עכשיו אתם יוצאים לעולם האמיתי ואני מאחל בהצלחה. הניסיון והביטחון שצברתם תיקחו איתכם להמשך. תמשיכו לעבוד נכון".   

תמיר בלאט. גאה בחברים (דני מרון)
תמיר בלאט. גאה בחברים (דני מרון)

על תמיר בלאט: "תמיר בלאט הוא אחד הגארדים המובילים באירופה. ויש לנו עוד כמה שחקנים כאלה. אני מאמין ש-3-4 מהם יגיעו לרמות הגבוהות וכמו שאני מכיר אותם יכול להיות יותר מ-3-4". 

האכזבה מההפסד: "היה טורניר אינטנסיבי שהיה מלווה ברצון להצליח. הרגשנו בעיקר נפילת מתח ומעט תחושה של אכזבה. לכולנו היה ברור איזה הישג עשינו. כשעושים כדורסל מהמקומות הנכונים ומקבלים את הדבר הטהור והכיף משחקנים בגיל הזה הניצחון היה עוד לפני שהמשחקים התחילו. נכון שהייתה אכזבה, אבל בעיקר גאווה. אנחנו עוד נבין איזה הישג גדול עשינו".

נתנאל ארצי. כבוד לכדורסל הישראלי (דני מרון)
נתנאל ארצי. כבוד לכדורסל הישראלי (דני מרון)

יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, עמוס פרישמן: "אני חותם שכל שנה נגיע להישג הזה. אף אחד לא חשב שנגיע למעמד הזה. זה מראה שיש לאגף המקצועי דרך ושיטה וכשיש את זה לא צריך לפחד משום דבר. אני מקווה שהשחקנים האלו יקבלו חלק משמעותי בקבוצות השונות. באיגוד היום עובדים מיטב המאמנים בארץ. גרמתם להרבה אנשים נחת ואושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי