סוכנו של הייוורד אישר: גורדון לא צפוי לחזור העונה למגרשים

גורדון הייוורד
גורדון הייוורד | AFP

החששות לגבי מצבו של כוכב בוסטון התאמתו, השחקן הודה בסרטון מיוחד מבית החולים: "אין דבר שאני רוצה חוץ מלהיות עם חבריי לקבוצה על המגרש". סטיבנס: "הוא בדאון". מקורבי מירוטיץ': "הוא לא הבין מה קורה לו"

(גודל טקסט)
הפציעה של גורדון הייוורד ממשיכה להעסיק את אוהדי הכדורסל ב-NBA. החשש הגדול התאמת והשחקן המצוין של בוסטון סלטיקס לא צפוי לשוב העונה למגרשים, כך אישר סוכנו מארק ברטלסטיין. "אנחנו מצפים שיתאושש מהפציעה לחלוטין ויחזור להיות האולסטאר שהיה".


השחקן כבר עבר את הניתוח בקרסול ופרסם סרטון מבית החולים בו הוא מודה לכולם על התמיכה: "רציתי לומר תודה לכל מי שהתפלל עבורי. אני אהיה בסדר. כואב לי שלא אוכל לקחת חלק במשחק הביתי הראשון שלנו. אין שום דבר שאני רוצה חוץ מלהיות עם חבריי לקבוצה ולעמוד שוב על הפרקט. אתמוך בהם בכל הזמן שאהיה בחוץ". הסרטון הוקרן לפני המשחק של בוסטון מול מילווקי.




המאמן בראד סטיבנס נסע לבית החולים כדי לבקר את שחקנו ולאחר מכן סיפר: "הוא בדאון. הכאב הפיזי גדול, אבל הכאב הרגשי מכפיל את ההרגשה הרעה. הוא מאוד רצה להתחיל את הקדנציה בבוסטון כמו שצריך. אנחנו מצפים שיתאושש בצורה מלאה. יהיו ימים קשים, אבל אני משוכנע שפייטר כמוהו יחזור מזה טוב יותר".


Gordon Hayward's message to the fans. pic.twitter.com/mdwMAKor2b

— Leading NBA (@LeadingNBA) October 19, 2017
 

מקורביו של מירוטיץ': "הוא לא הבין מה קורה"

שיקגו בולס עדיין סוערת מהאירוע החריג שהתרחש באימון ובו הכה בובי פורטיס את ניקולה מירוטיץ' שאיבד את ההכרה והובהל לבית החולים שם התברר ששבר את הלסת. בתגובה לאירוע החליטה הנהלת הבולס להשעות את פורטיס משמונת המשחקים הראשונים של העונה.


בסביבתו של מירוטיץ' סיפרו: "לא היה שום מאבק ביניהם, ניקולה בכלל לא הבין מה קרה. הוא אפילו לא יודע מתי הוא נפגע. ניקולה שיחק בצורה קשוחה, כמו תמיד, ופתאום הוא חטף את האגרוף".


ניקולה מירוטיץ'. פורטיס חבט בו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי