ספאחיה: "אולימפיאקוס היריבה הכי חזקה שהתייצבנו מולה"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מחר (שלישי) נגד היוונים שיחסרו את ספאנוליס: "העובדה שיש להם מחליפים בשבילו מראה את האיכות שיש להם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק מחר (שלישי) נגד אולימפיאקוס, במסגרת המחזור השלישי של היורוליג. היוונים ייאלצו להסתדר ללא הכוכב הגדול שלהם – ואסיליס ספאנוליס הפצוע שלא יהיה בסגל למשחק.

המאמן, נבן ספאחיה אמר: "כמו שאנחנו יודעים אולימפיאקוס היא אחת הקבוצות החשובות באירופה. הרבה אנשים שם ביחד הרבה זמן. יהיה משחק קשוח אבל אנחנו מוכנים וכולם בריאים. אני מקווה שנשחק אפילו טוב יותר מבאסקוניה".

הצהרה: "לא צריך ללכת רחוק. אני מסכים שהם היריבה הכי חזקה עד כה וניצחון יהיה עוד צעד".

ספאנוליס. יש מי שיחליף אותו
ספאנוליס. יש מי שיחליף אותו (טוויטר)

ספאנוליס: "בהחלט אנחנו מוכנים לכל בעיה אפשרית. הם יחסרו את השחקן הכי חשוב שלהם אלא שלמרות זאת יש להם מחליפים. זאת האיכות שלהם".

שוני בין הקבוצות: "הטורניר בקיץ היה בתחילת העונה וזה לא ריאלי לצפות לאותו סגנון משחק. היום אנחנו מאוזנים יותר, קשוחים יותר".

הגנה: "אני לא יודע כמה פעמים אמרתי: יש לנו הרבה לאן להשתפר. משחקים כאלה ישפרו אותנו. הגנה תלויה בפוקוס, ריכוז לזהות דברים, כל כך הרבה דברים והרבה עבודה לחבר הכל".

מבחן: "אני חושב שכמו שאמרתי קודם הם הכי טובים שהתמודדנו נגדם עד עכשיו. אנחנו מוכנים אבל זה רק עוד משחק יורוליג".

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א. שיצפו לנצח (עדי אבישי)

אוהדים: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק. כמובן שיום אחד נפסיד אבל לאוהדים יש זכות לצפות לניצחון כי אנחנו לעולם נצפה לנצח".

שלשות: "הרעיון שלנו הוא לשחק עם ביטחון ותזוזה. נגד באסקוניה מסרנו לפעמים יותר מדי במקום לזרוק. אחד החלקים הטובים שלנו הוא פיק אנד רול אבל אני רוצה להגיע למצבים וזריקות טובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי