ספאחיה מודאג מהיכולת, נוריס קול יעבור צילום בכתפו

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מכבי תל אביב עדיין מושלמת בליגה, אחרי 62:83 מול מכבי חיפה, אך המאמן לא מרוצה מהיכולת של חניכיו מחוץ לקשת. טיוס קיבל מנוחה לקראת המפגש מול מילאנו, קול יעבור צילום כדי לאבחן את הפגיעה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסדים לאחר שאתמול (שני) גברו הצהובים 62:83 על מכבי חיפה. למרות ההפרש הגבוה בסיום התוצאה מעט משקרת כששתי הקבוצות סבלו מיכולת רעה מאוד והציגו כדורסל מבולגן מבלי לעלות ליתרון משמעותי. השינוי אצל הצהובים הגיע פעם נוספת ברבע הרביעי, אותו ניצחו בשש עשרה נקודות, כשחניכיו של נבן ספאחיה רצו למתפרצות והתקפות מעבר, שהעלו את ההפרש והביאו ניצחון נוסף שמעמיד אותם לבד בפסגת הטבלה. 

למרות הניצחון במכבי תל אביב לא מרוצים מהיכולת שהציגו אמש ובעיקר מבעיית הקליעה המתמשכת מחוץ לקשת. הצהובים סיימו את המשחק עם פחות משלושים אחוז לשלוש (24-7, 29 אחוזים) ובמחצית הראשונה עמדו על 14-2 למרות מבטים פנויים שקיבלו. "קשה לשחק עם אחוזים כאלה משלוש ועוד כשהזריקות פנויות", אמר ספאחיה בסיום, "מילא להחטיא אחת או שתיים אבל היו כל כך הרבה החטאות".

הבשורה המשמחת מצד המארחים היא שאחרי היעדרות בת שבועיים כארם משעור חזר לפרקט ובשתיים עשרה הדקות שקיבל תרם שבע נקודות וחמישה כדורים חוזרים. מנגד, הצוות המקצועי החליט להעניק מנוחה לאלכס טיוס, שנרשם למשחק, אך לא שותף בו כחלק מחלוקת העומסים בשל לוח המשחקים הצפוף. 

"ברבע השני הם שמרו אותנו באזורית ועצרו לנו את צורת המשחק", סיכם יובל זוסמן את הניצחון, "נקלענו למצב הזה ולא הגברנו את רמת האגרסיביות, בסופו של דבר אני שמח שניצחנו כי חשוב שאנחנו מנצחים, אבל אנחנו צריכים לבוא יותר טובים. לא קלענו באחוזים טובים היום. אני חושב שזה חלק מצורת המשחק שחיפה ניסו לשמור אותנו. אולי לעומס של המחזור הכפול ביורוליג הייתה השפעה אבל אני לא שמתי לב לזה". על מצבו האישי הוסיף: "אני חושב שאני צריך עוד להתקדם. אסור בחיים להיות מסופק, אתה חייב להמשיך לעבוד קשה. אני חייב להרים את רמת האגרסיביות שלי ולהשתפר יותר מיום ליום". 


רוצה יותר. זוסמן (עדי אבישי) 


פייר ג'קסון הוסיף: "כולם חייבים להיות מרוכזים יותר. בכל משחק בליגה הישראלית היריבה תגיע ותנסה להציג את המשחק הכי טוב מולנו. העייפות מעומס המשחקים לא השפיעה עלינו, זו פשוט מכבי וכולם מנסים להשיג את המשחק הכי טוב מולנו. אסור לנו לתת לקבוצות 'להתנפל' עלינו. ההבדל ברבע האחרון הוא שפשוט רצינו לנצח. עשינו את זה לפני שהמאמן יכעס. אנחנו רוצים לשמור את ספאחיה הכי 'קול' שאפשר ולפתוח את המשחק כפי שאנחנו מסיימים אותו". מאוחר יותר, הודיעה הקבוצה על אבחנה ראשונית בנוגע לנוריס קול. הפגיעה בכתפו של הרכז אינה חמורה, והוא צפוי לעבור צילום בהמשך היום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי