תחושות קשות בהפועל ירושלים, עצבים בקרב השחקנים

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

האדומים היו מתוסכלים לאחר ה-95:72 מול בודצ'נוסט' שפגע משמעותית בסיכוייהם להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ/ מאמן היריבה דווקא החמיא למודי מאור: "המאמן הצעיר שלהם הוא הכוכב הבא". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל ירושלים לאחר התבוסה אמש (רביעי) 92:75 לבודוצ'נוסט. דווקא בשעה בה ירושלים הוכרה כבירתה של ישראל על ידי המעצמה הגדולה בעולם, האדומים מהבירה רשמו הפסד נוסף שהוריד אותם לתחתית הטבלה בבית ב' ביורוקאפ ופגע משמעותית בסיכוייהם להעפיל לשלב הבא.

אחרי שלושה רבעים צמודים הנפילה הגיעה ברבע האחרון כשחניכיו של מאור הציגו רכות הגנתית והפסידו את הרבע הרביעי ב-15 נקודות (30:15). השחקנים היו מתוחים ועצבניים במהלך ההתמודדות ולחובת הקבוצה נשרקו אף שתי עבירות טכניות שהגבירו את תחושת התסכול בקרב האדומים. בר טימור המשיך להיעדר גם במשחק אמש בעקבות החבלה שברגלו וטרם ברור אם הוא ישחק במשחק הליגה הקרוב, בעוד טרנס קינזי שנח בקלאסיקו רשם משחק פושר ולא הצליח לסחוב את הקבוצה. רונלד רוברטס ערך מנגד הופעת בכורה אך מיעט לשחק ולהשפיע על המשחק ותרומתו הסתכמה ב-2 נק' ב-0/3 מהשדה וריבאונד אחד בשש דקות על הפרקט.

בירושלים קיוו תחילה להשיג ניצחון ואולי גם למחוק את ההפרש מההפסד במשחק הראשון (86:81), אלא שהם ספגו סוויפ מהמארחים שעלו ליתרון גבוה בסיום ולא הביטו עוד לאחור. בעקבות הניצחון של גלאטסראיי, ירושלים צנחה לתחתית הטבלה וזקוקה כעת לשינוי משמעותי כדי להעפיל לשלב הבא. דווקא המשחק הבא של האדומים ביורוקאפ יפגיש אותם עם באיירן מינכן שטרם הפסידה בליגה ונחשבת לאחת הקבוצות החזקות בתחרות.

בזמן שבירושלים העבירו את הלילה במצב רוח ירוד, בבודוצ'נוסט שמחו על הניצחון שקירב אותם לעליה לטופ 16 כשהם מדורגים כעת במקום השני. מאמן הקבוצה, אלכסנדר דזיקיץ', עדיין פרגן ליריבה והתרגש מכך ששניים משחקניו החליטו לשחק למרות שהם פצועים. "הפועל ירושלים קבוצה נהדרת. הם טובים בכל עמדה והכוכב הבא שלהם הוא המאמן הצעיר (מודי מאור)", אמר המאמן. "אני גאה מאוד בהופעה שלנו ונרגש מאוד שאיבנוביץ' וברוביץ' שיחקו למרות שהם פצועים".

שחקני הפועל ירושלים. עצבים ותסכול (דני מרון)
שחקני הפועל ירושלים. עצבים ותסכול (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי