17 אסיסטים ללברון ג'יימס, קוואי חזר ונכנע בדרבי

קוואי לנארד. כוכב מסוג אחר
קוואי לנארד. כוכב מסוג אחר | צילום: AFP

כוכב קליבלנד השווה את שיא האסיסטים שלו ב-114:123 מול אטלנטה, הספרס קיבלו בחזרה את הפורוורד, אך נכנעו 95:89 לדאלאס. הופעה מפלצתית לפורזינגיס בניצחון הניקס בדרבי

(גודל טקסט)
משחקי ה-NBA נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי). סן אנטוניו הופתעה בדרבי מול דאלאס, לברון ג'יימס סיפק עוד לילה של שיאים בניצחון קליבלנד והדרבי של ניו יורק היה כל כולו לטבי.


דאלאס – סן אנטוניו 89:95

קוואי לנאורד חלם על קאמבק אחר. 16 דקות של כוכב הספרס לא הצליחו להושיע את גרג פופוביץ' מההפסד בדרבי, כשהוא סיים עם 13 נקודות. ממול, ג'יי ג'יי בראה (16 נקודות) הוביל את המאבריקס בדרך לניצחון מרשים, שקטע רצף בן חמישה ניצחונות מול הקהל הביתי. האריסון בארנס הוסיף 17 עבור המנצחת. 

 


קליבלנד – אטלנטה 114:123

עוד לילה של שיאים של לברון ג'יימס, הפעם עם 17 אסיסטים (השווה את שיא הקריירה שלו). מעבר לכך, כוכב הקאבס תרם 25 נקודות (11 מ-13 מהשדה). קייל קורבר ירה ללא הכרה עם 19 נקודות (שש שלשות). סגנית האלופה כתשה ללא רחמים את הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה. 


דטרויט – דנבר 103:84

ללא פול מילסאפ וניקולה יוקיץ' הפצועים, ג'מאל מארי ירה 38 נקודות והוביל את הנאגטס. לצערה של המארחת, ברגע שאנדרה דראמונד, טוביאס האריס, רג'י ג'קסון ואייברי בראדלי מצליחים לקלוע רק ב-22.6 אחוזים, הם לא מסוגלים לנצח. 



קאמבק חמוץ. קוואי (AFP) 


ברוקלין – וושינגטון 98:103

ג'ון וול עדיין נעדר, והוויזארדס סובלים. בראדלי ביל קיווה לקחת אחריות, קלע 28 נקודות אבל עשה זאת באחוזים רעים (11 מ-33 מהשדה). כריס לוורט ורונדה הוליס ג'פרסון כיכבו אצל הנטס עם 16 נקודות כ"א. 


ניו יורק – לוס אנג'לס לייקרס 109:113

עוד דרבי, והוא היה שייך לניקס. קריסטאפס פורזינגיס כיכב עם 37 נקודות (חמש שלשות), 11 כדורים חוזרים וחמש חסימות. הלטבי מחק יכולת מרשימה מצדו של לונזו בול (17 נקודות, שמונה כדורים חוזרים ושישה אסיסטים). המפגש הגיע להארכה, במהלך מייקל ביזלי תפס אחריות וסידר לניקס וי חשוב.


סקרמנטו – פיניקס 92:99

קאמבק אחר, הסתיים בצורה מתוקה. ג'ורג' היל חזר לעניינים והעניק למארחת ניצחון יקר עם 18 נקודות ושבעה כדורים חוזרים. זאק רנדולף הצטרף למאבק המלחמתי עם 17 נקודות והמון קשיחות. היל הצליח למחוק פיגור חמש נקודות, חמש דקות לסיום. טי ג'יי וורון בלט אצל הסאנס עם 18 נקודות.


מינסוטה – פילדלפיה 118:112

עוד קרב נכנס להארכה, הפעם בזכותו של בן סימונס (שבע נקודות בלבד). הצעיר, שסיפק הופעה פושרת, הגיע לרגע האמת וסידר לאורחת יתרון שש דקות לסיום. ג'ימי באטלר (38 נקודות) הצליח להחזיר את היתרון לוולבס, 17 שניות לסיום. דווקא אז ג'ואל אמביד (28 נקודות, 12 כדורים חוזרים דייק מהקו, ושלח את המפגש להארכה. שם, אמביד וג'יי ג'יי רדיק (26 נקודות) לקחו אחריות וסידרו לאורחת ניצחון חשוב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי