הפועל ת"א לאוהדים: אם תשליכו חפצים, נרד מהמגרש

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל | אודי ציטיאט

בעקבות האירועים האחרונים, הנהלת האדומים הוציאה הודעה רשמית לאוהדי הקבוצה: "בפעם הבאה שיזרקו חפצים לפרקט, נוריד את הקבוצה מיידית מהמגרש, יהא העונש אשר יהא"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
אוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב הוזכרו לאחרונה בהקשרים לא מחמיאים, כשהיא היה בשני משחקי הדרבי האחרונים מול מכבי תל אביב, אז קילל הקהל האדום את מאמן הכושר של הצהובים רגב פנאן והשליך לעברו חפצים. כעת, על מנת להילחם בתופעה, פרסמה הנהלת המועדון הודעה לפיה צעד נוסף של השלכת חפצים יגרור ירידה מיידית של השחקנים מהמגרש.


"לצערנו, אנחנו נאלצים שוב לטפל בתופעת השלכת החפצים למגרש", נתב הודעת המועדון. "אמרנו בעבר, שלא נשלים עם תופעה אלימה זו אשר גורמת נזק כלכלי ותדמיתי גדול למועדון. מעבר להיותה תופעה מזיקה מכל בחינה שהיא. המועדון רוצה להבהיר את הדברים בצורה הברורה ביותר – אין לנו יכולת ולא רצון, להמשיך ולספוג קנסות ועונשי רדיוס נוספים, בטח בשם תופעה פסולה דוגמת השלכת חפצים מכל סוג שהוא.



חשבנו שנצליח לעשות סוף לתופעה רק באמצעות שיח והסברה, אך משראינו שלא די בכך וזריקות החפצים לא פסקו, ובהיעדר יכולת אמיתית לאכוף את הנושא, לא נותר לנו אלא להודיע שבפעם הבאה שיזרקו חפצים לפרקט, נוריד את הקבוצה מיידית מהמגרש, יהא העונש אשר יהא. הקבוצה הזו היא שלנו וחשובה לכולנו. בואו לא נפגע בה! כולנו תקווה שמעתה כל אחד מאיתנו יראה את עצמו אחראי לעתידו של המועדון, תדמיתו וחוסנו הכלכלי".


הודעת המועדון בנוגע לאירועי השלכת החפצים: https://t.co/TwQMycfDAHpic.twitter.com/DXwciso9Xl

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) January 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי